2015. február 20.

Ki rejtőzik a sorok mögött? ~ ShadowPowaa



Helló!

Még egy bejegyzés tőlem. (ha ezt nem írtam volna le tudom hogy nem jöttetek volna rá, vagy csak azért írtam mert nem tudtam hogy kezdjem el :D) Szóval akkor egy kicsit jobban megismerhettek engem! Én pontokban fogom leírni a tulajdonságaimat stb.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Utálom a sulit. Tudom nehéz elhinni de ez így van. Tanulok mert tanulok, de akkor is utálom. Mégha nem kellene olyan korán kelni, lehet szeretném de így a-a, nem nem :)
2. Minden tollat elhagyok. Igazából vannak tollaim de egyik sem ír. Jó valamelyik ír, de azokat úgyis elhagyom. Inkább... nem is veszek tollat, lopok valakitől :)
3. Hát ezt előbb kellett volna írnom, de lehet hogy írtam már a bemutatkozásomba, Emánuel vagyok 13 éves. Tetszik ez a név, olyan különleges :o Jó nem annyira különleges, ettől függetlenül nekem tetszik :)
4. Imádom a telefonokat. Igazából mindennap a youtube-on ilyen telefon bemutató videókat nézek. Nem annyira érdekesek, de azért nekem tetszenek. Há' tudjam már milyen telóm van, és hogy mire képes.
5. Mostanába elkezdtem olvasni, első könyvem, az az Éhezők Vidala volt. Első rész jó volt, második is, a harmadik pedig, nekem nem tetszett. Most az Útvesztőt olvasom és nagyon jó, habár valamikor nem tudom elképzelni hogy mit ír ott, de attól még jó :)
6. Nagyon sok videóst nézek. Legyen az angol vagy magyar. Az oroszokat azért nézem mert olyan hülyén beszélnek. Nagyon sok kedvenc videósom van, de ha egyet ki kellene emelnem az Miranda Sings. Ő a kedvencem, mert vicces, hülye (jó értelembe) és az a rúzs, hmmm :)
7. Kedvenc énekesem ( FIÚ ) nekem nincs. De kedvenc énekesnőm az van. Méghozzá Lady Gaga. De mondjuk az úgy nemigaz hogy nincs kedvenc férfi énekesem, mert azért Imagine Dragons-t is hallgatok. De azt ritkán. *Még van egy kedvencem Iggy Azalea :)
8. Imádom a The Walking Dead-et. Szóval jah, imádom. Hogy miért, mert szeretem az ilyen apokaliptikus (jól mondom?) filmeket. És ha még nem láttad, AKKOR NÉZD MEG!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szóval ennyi lettem volna, sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése