2015. február 17.

Ki rejtőzik a sorok mögött? ~ Sweety

Sziasztok! Még pár hete találtam az egyik kedvenc blogomon egy kezdeményezést, ami nagyon megtetszett nekem és úgy gondoltam, hogy én is beszállnék. Az az pontosabban mi is beszállhatnánk. Minden szerkesztővel beszéltem erről és végül a többség bele is ment ebbe. Valószínűleg a többi szerkesztőtől is láthattok hamarosan ilyen bejegyzéseket. Úgy gondolom, hogy egy ilyen kezdeményezés hasznos lehet ugyan is legalább megtudtok rólunk pár dolgot és esetleg szívesebben olvassátok a bejegyzéseinket vagy szimpatikusnak találtok. A bemutatkozómban már olvashattátok, hogy én szívesen barátkozom tehát ha valaki esetleg szeretne velem beszélgetni valamiről nyugodtan rám írhat. E-mail címem: savannahfrewen@gmail.com <- itt nyugodtan lehet "zavarni" ;D
Akkor a lényegre térve, ez a kezdeményezés a Zafírpillangó blogról indult és ebben a bejegyzésben olvashattok róla bővebben.



Nos nem igazán tudom, hogy mit írjak mivel fogalmam sincs arról, hogy mire vagytok kíváncsiak de talán kezdem az alapokkal. Az igazi nevem Alexandra. Nos ez a név igazából tetszik is meg nem is. Tudom ez furán hangzik de valahogy nem vagyok oda érte viszont nem is találom rossznak vagy csúnyának. Rengeteg becenevem van de a legtöbben Szandrának hívnak. Minden évben október 25-én egy évvel idősebb leszek most például 13 éves vagyok. Egy kicsit mesélek a külsőmről is bár az nem olyan lényeges viszont így legalább eltudtok képzelni. Tehát, barna egyenes hajam van, ami a vállam alá ér úgy 15 centivel. A szemem nem is tudom, hogy milyen színű én általában zöldnek mondom de minden a fényhatásokról függ. Nem vagyok valami magas most pont 159 cm vagyok. Ezzel a magassággal a tornasorban hátulról a harmadik vagyok. Általában fekete ruhákban lehet látni mivel imádom a fekete színt. Ezért általában azt hiszik, hogy van valami bajom vagy ilyesmi pedig erről szó sincs. Néha szeretek egyedül lenni és olyankor nem feltétlen vagyok dühös vagy szomorú csak egyszerűen magányra vágyom. Ez szerintem teljesen normális. Imádok a barátaimmal lenni, olyan emberekkel, akikben tudom, hogy megbízhatok mert nem lesz belőle bajom. A osztályomban szinte mindenkivel jóba vagyok. Iskolán kívül a barátaimmal töltöm az időt vagy blogolok, szerkesztgetek és persze blogokat olvasok. Mostanában nem igazán írok történetes blogokat de régebben volt, hogy megpróbálkoztam párral viszont rájöttem, hogy az nem igazán nekem való. Voltak, akiknek tetszett de végül jött valaki, aki szembesített a hibáimmal és felnyitotta a szemem. Igazából egy történetes blogot vezetni sokkal nehezebb, mint a többit. De ez most nem lényeges gondolom mindenki érti, hogy miért nehezebb. Nos visszatérve az iskolához. A kedvenc tantárgyam a tesi és az etika. Bár a tesi tanár néha rendesen kiakaszt az óra azért tetszik. Egyébként, hogy olyan órát is is mondjak, amire tanulni kell a németet is szeretem. Azt hiszem azért mert nagyon könnyen megtanulom mióta van ilyen tantárgyunk ötös vagyok belőle. Bár most becsúszott egy négyes de mit számít az a többi ötös mellett? Nos lépjünk tovább mivel nem szeretném ha egoistának tartanátok.
Az osztályban általában én vagyok az, akihez óra előtt odamennek és e kérdések közül az egyiket felteszik: "Szandra van egy vonalzód?" "Szandra, tudsz adni egy körzőt?" "Kérhetek tollat?"... És persze ha dolgozatot írunk lapot is mindenki tőlem kap. Nem tudom valahogy nem tudok nemet mondani. Persze néha előfordul de valamennyire azért segítek ezzel az osztálytársaimnak, talán ezért adok mindig mindent, ami kell. Persze csak akkor ha van is. Ez egyébként szép és jó csak sajnos vissza meg semmit se kapok. Persze ha kölcsönadom a vonalzóm vagy ilyesmi azt visszakapom de ezenkívül semmi. Ezt értsétek úgy, hogy például mindig adok valamit valakinek de az illető ugyanolyan bunkó velem. Ez lehet azért van mert már természetesnek tartja, hogy én ilyen kis kedves vagyok, hogy adom, ami kell...De azért jól esne ha legalább kedves lenne velem. Na mindegy, az osztályunk nem a kedvességéről és az összetartásról híres, ez tény.

Hát így első bejegyzésben ennyi lett volna. Ezzel azt hiszem már van egy képetek rólam és egy kicsit már tudjátok, hogy milyen az osztályom is. Egyébként nem mindenki bunkó csak sokan. Azért mindenkinek vannak kedves pillanatai csak van, akinek egy héten mondjuk kétszer másnak meg évente kétszer. xD
Kommentbe vagy valahol megírhatjátok nekem, hogy mit írjak a következő ilyen bejegyzésben. Vagy is, hogy mire vagytok kíváncsiak. Én bármiről szívesen mesélek. :) Olyan válaszokat várok, hogy például írjak a barátaimról a velük töltött időről, a családomról stb.
Hát remélem, hogy nem rossz az első benyomásotok rólam ezek alapján. :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neki hogy csatlakoztál a kezdeményezéshez, és remélem több ilyen bejegyzést is láthatok majd tőled és a társaidtól is :)

    Ui.: az én osztályomban is mindig mindenki tőlem kér segítséget, hogy egy anyagot meddig kell megtanulni, vagy az én füzetem kérik el ha hiányoztak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Páran már elkezdték írni az ilyen bejegyzéseiket bár azok még csak vázlatok. :D De szerintem hamarosan kint lesznek. ;)

      Törlés