2015. február 5.

Rege a...miröl is?

Szasztok! :)

Nos, először is, bocsánat, amiért nem volt poszt, de kedden elfoglalt és fáradt voltam, szerdán meg amúgy sem lesz...ja tényleg, erről akartam beszélni veletek, hogy mikor lesz poszt, mikor nem, milyen gyakorisággal, meg úgy ilyesmik. Nos, hát akkor szerintem kezdjük is el!

Mikor lesz bejegyzés, avagy mikor nem?

Nos, abban biztos vagyok, hogy szerdán egyátalán nem lesz bejegyzés, ez tuti. A többi napot igazából nem tudom, de próbálok minél több dolgot hozni amint kész vagyok a tanulnivalóval. Ja igen, ez pedig a másik véglet, hogy a suliban egyáltalán nem fukarkodnak a házikkal, és sokszor be sem tudom kapcsolni a gépet, mert amire készen vagyok, már hulla fáradt vagyok és inkább befekszem az ágyba. Nos igen, nem bírom sokáig alvás nélkül, mármint nyilván nem úgy gondolom hogy 2-3 órát nem tudok talpon maradni, de házi után sokszor legszívesebben egyszerűen bedőlnék az ágyba. Szóval próbálom tartani, de nem ígérhetek semmit...! :)

Lesz olyan, hogy egy nap több bejegyzés is lesz?

Tervezem, hogy legyen ilyen, de itt sem ígérhetek semmit. Lehet, hogy lesz ilyen maraton szerűség, leginkább hétvégén vagy tanítási szünetekben várható. Próbálkozom, de tényleg nem biztos semmi. :)

A harmadik dolog, amiről szeretnék veletek beszélni, az a nyár. Tudom, még messze van, meg minden, de majd előtte is csinálok egy ilyen posztot, ezen kívül pedig szeretnék most is beszélni kicsit róla. Nos, nyáron, ahogy tervezem, lesz 3 nagyobb kihagyás, és mind a 3 egy hétig fog tartani. Ennek oka pedig a három tábor, amibe megyek majd nyáron. Tudom, kicsit fura, hogy ez így már most el van döntve, de ez van, el kell fogadni. Ezen kívül pedig szeretnék minden nap posztolni, bár nem vagyok biztos benne, hogy menni fog, de igyekszem. :)

Nos, szerintem ennyi lett volna ez a poszt, még egyszer bocsi a posztok miatt, de...na. :)

Haiii! ^x^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése