2015. március 6.

2 elképesztően fantasztikus videó

Sziasztok! :)

Először is szeretnék bocsánatot kérni amiért így eltűntem. Kedden csak 1 posztra volt időm, szerdán amúgy sem szokott poszt lenni tegnap este pedig átjött az unokatesóm és hülyültünk, ezért nem tudtam nektek írni. Na de remélem ezt meg tudjátok bocsátani! :)

Ma egy érdekes dologgal jöttem, mivel hoztam nektek 2 videót. Na de ezek nem sajátok, hanem az egyik egy zene, a másik pedig egy elképesztő videó egy külföldi tehetségkutatóról. Ilyen még nem volt, hogy videókat hoztam nektek, de egyszer mindent el kell kezdeni. Ma még - ha minden igaz - lesz egy KRASM? bejegyzés estefelé, na de addig is nézzük ezt a kettő darab fantasztikus videót! :)

Kezdjük akkor a zenével. Előre szeretném leszögezni, hogy aki nem szereti a popot, az ezt most tekerje át, és ne fikázza a műfajt kommentben. Köszi. Na de azoknak, akik itt maradtak, szeretnék mutatni egy fantasztikusan jó zenét, amire mostanában nagyon rászoktam. A stílusa kicsit nyárias, és igaz hogy nincs nyár de én teljesen át tudom érezni. Tudod, van az az érzés, amikor rövid ujjú pólóban kint vagy a szabadban, és úgy érzed, szabad vagy. Na igen, ez a klipp erről szól. Nem másról. Az előadó Victoria Justice, akit én így is nagyon tisztelek és imádok. Szóval nem is húzom tovább a szót, Make It In America!


A második videó ennél sokkal szomorúbb jellegű, de nagyon megható és elképesztő. Van egy külföldi tehetségkutató műsor, a Britain's Got Talent (remélem jól írtam), biztos sokan ismeritek, tudjátok, miről beszélek. Létezik ez a világ, és van az a világ, amiben mi élünk, Magyarország. Ebből a világból jött egy fantasztikus csapat, a nevük Attraction, és tényleg van tehetségük. És kit érdekel, hogy nem britek, kit érdekel, hogy nem tudnak olyan jól angolul, Magyarországon elítélték őket. És ezért nézek külföldi tehetségkutatókat, mert csak ők tudják, mi az a tehetség. Többet nem is mondanék, aki szeretné, nézze meg a videót, és az Attraction többi munkáját is. Ajánlatos. Ezzel a megható videóval köszönnék el. Sziasztok.


2 megjegyzés:

  1. Oh, de imádom ezt az árnyék műsort, mindig megsirat vagy csak épp kicsalogat egy kis könny tengert a szememből, olyan borzasztó, hogy az élet ilyen múlandó.
    Gyönyörű :')

    Szeretem a blogotokat, puszil Lorien. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Lorien! :)

      Bocsánat a késői válaszért, csak hát azt hittem, hogy ez a hülye gép elküldte, aztán most látom, hogy jé, mégsem. Szerintem is gyönyörű és megható ez a kis műsor. :')

      Örülünk, hogy tetszik a blog! :)

      Törlés