2015. március 7.

2 újabb videó

Sziasztok! :)

A mai bejegyzés hasonló lesz mint a tegnapi. Ma is 2 videót hoztam nektek, de egy kis változás, hogy mind a kettő zene, illetve az egyikhez egy rajz is készül. Na de szerintem nézzük azt a 2 zenét! :)

Az első Demi Lovato-tól a Made In The USA. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én IMÁDOM Demit, nagy példaképem és tisztelem azért, amit az életben elért. A zenéit is kedvelem, mivel alapból szeretem ezt a gyors stílust, jól lehet rajtuk bulizni, de ha esetleg valaki ezeket nem kedvelné annyira (amit kétlek, hogy létezik ilyen ember), akkor vannak ott lassabb szerelmes/szakítós számok is. Szóval szeretem Demit. Szerettem, míg rá nem találtam a Made In The USA-re. Február 28, pontosan egy héttel ezelőtt ismertem meg ezt a számot, és azonnal rákattantam. De tényleg. Pörgős, jó a szövege, és nem csak olyan tüc-tüc zene, hanem mondanivalója is van. És ezután kijelenthetem, hogy imádom Demit. Videoklipet most nem linkelek, mert nincs megnyitva a YouTube, de aki szeretne, nyugodtan keressen rá. 'Demi Lovato - Made In The USA Official Music Video'.

A második videó szintén egy zene, de ez inkább lassabb és sokkal érzelmesebb. Ez pedig a Perfect Two. Nem annyira ismert, de az a kevés ember, aki ismeri, az nagyon szereti - szerintem. A szám alapvetően arról szól, hogy egy lány végre megtalálta az igazi szerelmet, akivel le akarja élni az életét és arról énekel, hogy mennyire kiegészítik egymást. A számnak egyébként van 'Break Version'-je is, tehát szakítós változata is, ami - értelemszerűen - pont az ellenkező helyzetről szól. Szakítottak, a csaj sír, meg minden. Szóval elsőre kicsit sablonos lehet, de aztán rájössz, hogy ez a szám más, mint a megszokott. Van benne valami különleges. Nem tudom pontosan mi ez, de nagyon szeretem ezt a számot. Autumn - Perfect Two.

És akkor itt egy rajzocska a Perfect Two-hoz. Nem vagyok profi, ez az első ilyesmi rajzom (:3), de igyekeztem. Egyelőre nincs kész, ma csak idáig jutottam, holnap majd megpróbálom folytatni. Íme.
És az alap:



2 megjegyzés:

  1. Szerintem szép rajz lett! (: Nagyon hasonlítanak egymáshoz a képek. S mivel mondtad, hogy nincs még befejezve, így azt nem mondom, hogy egy különbség van a két kép között (színezést eltekintve) - a tiéden nincs nyaklánc. De gondolom - vagy nem tudom - rákerül. További jó munkát a műhöz! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Virág! :)

      Először is, köszi! :) A rajz készen lett, a nőnapos bejegyzésben megtalálod. Nem lett rátéve a nyaklánc, és hogy miért, annak hosszú a története, de leírom, mert van időm. :D Nos, a kép eredetileg egy szerepjátékhoz készült, a képen a karakterem és a barátja látható. A fiún pedig azért nincs lánc, mert a történetben utálja a nyakláncokat. (:'D Micsoda véletlen egybeesés) Na de vissza oda, hogy először szerepjátékhoz készült, de aztán rájöttem, hogy hé te, ez a rajz mennyire passzol ehhez a zenével, és akkor kiraktam. :) És igen, ahogy írtad is, nem sokat változtattam rajta, igazából csak kisebb változások lettek végrehajtva, főleg a hajuknál mert ott meggyűlt a bajom a sok tinccsel, így néhányat simán kivettem. :D Gondoltam arra, hogy más ruhát rajzolok nekik, de végül nem maradt erőm. Lehet, hogy a későbbiekben készül majd egy olyan változat is, ahol más ruhában vannak. :D

      És utólag is köszi! Remélem, a teljes változat is tetszik! :)

      Törlés