2015. március 19.

5 idézet + Az álmom

Sziasztok! :)

Nos, hogy telik a mai nap? :) Nekem eddig jól. Hoztam nektek 5 darab random idézetet. Én személy szerint nagyon szeretem őket, remélem, nektek is fognak tetszeni! :)

Nincs rosszabb dolog a világon, mint amikor visszautasítanak. A fényed rátalál egy másik ember fényére, azt hiszed, kinyílnak az ablakok és beömlik a napfény, és végre begyógyulnak a régi sebek. És hirtelen rádöbbensz, hogy semmi nem következik be abból, amit elképzeltél. /Paulo Coelho/
Két jégkocka voltunk, de a napsütésben elolvadtunk, és most egy és ugyanaz a víztócsa vagyunk. /Paulo Coelho/
Nem velünk van a baj, hanem azzal a móddal, ahogy kinyilvánítjuk egymásnak a szerelmünket. Ha elfogadnánk, hogy léteznek problémák, akkor együtt tudnánk élni ezekkel a problémákkal, és boldogok lennénk. /Paulo Coelho/
Megkérdezem, mi a küldetésem, és a hang azt feleli, hogy az, ami minden embernek: átitatni a világot az igaz szeretet energiájával. /Paulo Coelho/
Emlékezz mindenre, aminek örültél, ami jó volt, emlékezz arra, amit érted tettek, a nehéz órákra, amelyek szerencsésen elmúltak, és azokra, akik segítettek abban, hogy elmúljanak. Emlékezz arra, hogy segíteni kell azokon, akik rászorulnak. Emlékezz arra, hogy önzetlen légy, fáradhatatlan, becsületes, igazmondó és önfeláldozó. Felejtsd el, ha félsz! Felejtsd el, ha gonosz indulataid vannak! Emlékezz arra, hogy mi a jó, és sose felejtsd el, hogy csak jót szabad tenned, ártanod soha. /?/

És ha van olyan, aki idáig legörgetett, akkor azt megjutalmazom. :) Elmesélem az álmomat, amit valamikor a héten álmodtam. Szerintem nagyon érdekes, kicsit hosszú, de megéri elolvasni. :)

Szóval az egész úgy kezdődött, hogy a barátnőimmel a suliból beszélgettünk valamiről. Odajött egy hosszú fehér hajú fiú, akinek kb a háta közepéig ért a haja. Elhívott sétálni, de én nem akartam menni, mivel nem ismertem még a csávót. Végül belementem. Este volt, mi pedig elkezdtünk beszélgetni a járdán, mellettünk meg kocsik száguldoztak. Elkezdett mesélni az életéről, közben meg leszállt egy lány az égből. Szintén fehér haja volt, csak a derekáig ért. Fehér ragyogás ölelte körbe, olyan volt, mint egy angyal. Miközben a fiúval beszélgettünk, a csaj előttünk elkezdett cigánykerekezni, lement spárgába, meg ilyenek. A fiú szomorúan nézte a csajt. Aztán jött egy kocsi, a csaj meg kiszaladt elé. A fiú futott utána, én meg hirtelen nem tudtam, mi történt. A srác nyilván meg akarta akadályozni, hogy a csajt elüsse a kocsi, így végül őt ütötték el. A lány szomorúan nézte a fiút, majd elkezdtünk beszélgetni. Gyönyörű hangja volt. Elkezdte mondani, hogy a pali a tesója, és most jelenleg a múltban vagyunk. Én meg csak hallgattam, nem mondtam semmit. Nem tudtam feldolgozni ezt az egészet ilyen hirtelen. A csaj mondta, hogy ő a múltban meghalt, és miután meghalt, az égből figyelte a testvérét, aki természetesen nagyon kiborult. Mivel a testvére nagyon sokat utazott, talált egy időgépet egy romos padláson. Megtanulta, hogyan kell visszamenni az időben, és visszajött a csajért. De most a pasi halt meg. Aztán, miután ezt elmondta, hirtelen a múltban termettünk, és láttuk, ahogy a pali megtalálja az időgépet. Majd a jövőbe repültünk, ott pedig láttuk, ahogy a csaj gazdag lesz, férje lesz, meg gyerekei. A csaj nagyon kiborult, és nem tudta mit csináljon, majd kitalálta. Visszamentünk a múltba, majd újra lejátszódott a jelenet, azzal a különbséggel, hogy mindkettőjüket elütötte az autó. Nagy fehér fénnyel felrepültek az égbe, én pedig elkezdtem sírni. Felnéztem, és láttam, ahogy két oldalról fogják a vállamat. Így ért véget az álmom. Ők fogják a vállamat, én pedig szomorúan mosolygok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése