2015. március 3.

50 random kép

Sziasztok! :)

Nos, elöljáróban is szeretném elmondani, hogy ugye nem felejtettétek el, hogy az elkövetkezendő 1-2-3 hónapban kevesebb lesz a poszt? Mármint tőlem. Mivel most tavasz van (és még nem nyár...saaajnos), hamarosan év vége (azért még nem olyan hamarosan, de már nagyon várom), szóval hajtani kell és mindenki tanul. Ha ez nem lenne elég nekem, felkértek valami hülye versenyre ami mellesleg elég nagy rangú, szóval arra is tanulnom kell ezért felvázolom hogy kb mikor lesz poszt. Ez természetesen nem biztos, bármi közbejöhet de egyelőre ez van.

Hétfő: Kedd: Szerda: Csütörtök: Péntek: Szombat: Vasárnap:
Igen Nem biztos Nem Igen Igen Igen Nem biztos

Szóval ez lenne az úgy mond 'beosztásom' napokra szedve. Na de most szerintem térjünk át a mai témára, ami az 50 random kép lenne amit találtam a neten. Pontosabban az egyik barátnőm küldte nekem (Dóóóri and harmonikapocok4ever), szóval köszi Dóri! :3 Na de jöjjön 50 random kép! Vannak itt vicces képek, meg HP-sok is, de igazából a nagy része HP-s. :D



















































Szóval ezek lettek volna a képek, remélem, tetszettek nektek, és van 1-2, amit lementettetek. Az elkövetkezendő 1-2-3 hónapban minden nap (amit bejelöltem a poszt elején) 1 poszt lesz, nem több, nem kevesebb, 1. Ennek okát már ezerszer elmondtam, tessék visszakeresni. Na de sziasztok, jó estét mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése