2015. március 25.

A főzőműsorok - Amit teljesen feleslegesnek tartok

Sziasztok! :)

Nem, nem olvastátok félre a címet, tényleg erről a témáról fogok beszélni lehetőleg sok ideig. A tegnapi témához képest lightosabbat akartam, és tessék, itt van. A főzőműsorok.

Szerintem nincs unalmasabb dolog a főzőműsoroknál. De tényleg. Lehet, hogy a felnőttek olyan nagyon rá vannak cuppanva ezekre az értelmetlen időhúzó kis hülyeségekre, de én egyszerűen nem vágom, mit esznek rajta annyian. Mert úristen, de érdekes, hogy valaki főz. Nem hinném, hogy ilyet otthon senki nem tudna csinálni, ennyi erővel pedig abból is lehetne TV műsort csinálni, hogy kertészkedek, fésülöm a hajamat vagy éppen egy katicabogárral játszok. Jó, mondjuk nem feltétlenül rólam kell műsort csinálni, mert még a kupac szar is szebb nálam, de mondjuk...a legjobb barátnőmről. Na, róla aztán lehetne kisfilmet is csinálni! Nála szebb teremtés nincs nagyon a világon. Szőke haja van, kék szeme, és a szünetekben tipikusan a fiúk lengik körbe. Ő pedig kihasználja ezt a helyzetet. Na ő illene egy főzőműsorba! Jó, mondjuk lehet, hogy nem főzne ott, hanem..., úgyhogy Lillát átpasszoltuk. De akkor Kitti? Ő tényleg szép! Merthogy, középbarna haja van, tengerkék zöld szeme, és minden egyes ruhadarab jól áll neki. Ráadásul jól magyaráz, és amint ránézel, eszedbe jut, hogy igen, ő bizony okos lehet. Na, ő menne egy főzőműsorba! Viszont most térjünk vissza kicsit az eredeti témára. Mi szükség van a főzőműsorokra? De most komolyan. Az még oké, hogy vannak néhányan, akik poénból nézik, mert én is szoktam nézni néha, jókat röhögök rajtuk. De mi értelme van, hogy valaki bemutatja, hogyan kell spenótos-brokkolis mézzel öntött csirkét csinálni? Emberek, mindenkinek van egy nagyija, aki iszonyatosan fincsin főz (mondjuk nekem már nincs...), tessék attól kérni tippeket-trükköket! Vagy, ha szegény már nincs körünkben, tessék szakácskönyveket venni, és annyi! Minek kell főzőműsorokkal bolondítani szegény amúgy is hülye emberiséget? De most komolyan! Néha-néha egy kis röhögőgörcsnek jó, de nem értem, mit tudnak sokan ezen órákat nézegetni.

Szóval, ennyi lettem volna mára! A ti véleményeteket nyugodtan írjátok meg kommentben, illetve azt is megmondhatjátok, mi legyen a következő cikk témája. Én megyek is, sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése