2015. március 31.

Cikk a lány gamerekről

Sziasztok! :)

Ma egy újabb cikkel jöttem nektek, ami nem lesz más, mint a gamer lányok illetve a két nem megkülönböztetése! Szerintem ez egy érdekes téma és ígéretesen hangzik! Szóval kezdjünk is bele! :)

Nos, tudjátok, vannak a kocka lányok, akiket mindenki elítél. Például, ha valaki éppen a barátnőjével beszélget a folyosón egy játékról, majd ezt meghallja egy fiú és sértően megkérdezi: Te tényleg játszol ezzel? Nem értem, miért ítéli mindenki el a gamer lányokat. Mert elvégre, a játékok nem csak fiúknak készültek, a lányok is játszhatnak velük, nincs megtiltva. Mit kell olyan nagyon meglepődni azon, hogy egy lány gamer? Mert talán csak fiúk lehetnek kockák? Mert szerintem nem. Hiszen, egy lány is ugyanúgy szerethet egy játékot, mint egy fiú. Ez olyan, amikor elsőben valakik megjegyezték, hogy úristen, te szereted a zöldet? De hát te lány vagy! A zöld fiús szín! Mert ennyi erővel a rózsaszín lányos? Ne különítsük már el magunknak a színeket. Mindkettő nem ugyan annyit ér, mondjuk vannak olyan emberek, akik szerint nem, de én ezen a véleményen vagyok. És a lányok is lehetnek gamerek, szerethetik a zöldet, lehetnek szemüvegesek, hordhatnak kéket, viselhetnek fiús ruhákat, lehet fiús a hajuk, viselkedhetnek fiúsan, szerethetik az autókat és a Forma 1-et, tetszhet nekik egy fiúsabb játék, cseveghetnek fiús dolgokról és még miegymás. Mert a fiúk azt hiszik, hogy minden az övék és ők az istenkirály emberkék. Nem szeretnék senkit megbántani, meg kell jegyezni, hogy minden cikkemben óriási az általánosítás, és...akinek nem inge, ne vegye...kilóra. Ne vegye kilóra.

Szerintem ennyi is lett volna ez a kis cikk, ha tetszett, pipáljatok, kommenteljetek! Ha esetleg van valami ötletetek egy újabb cikkhez, írjatok kommentbe vagy az e-mail címemre! Ma még érkezem a kritikával, amit reggel elhalasztottam. Szóval, én mennék is! Sziasztok! :)

LETTY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése