2015. március 28.

Címkék használata & Apró kis trükkök a nézettség növelése érdekében

Sziasztok! :)

Ma igazából nem is egy igazi segítséggel jöttem nektek, hanem egy praktikus trükkel, ami sokban megkönnyíti a blogolást. Szerintem vágjunk is bele! :)

Ez a kis praktikus trükk nem más, mint a címkék használata. Igazából ez csak akkor hasznos, ha mindenes vagy design blogot vezetsz. A lényege nem más, mint hogy címkékkel látod el a bejegyzéseket, ezáltal pedig az olvasónak könnyebb megtalálni az olyan témájú posztokat, amik őt is érdeklik. Ráadásul, a címkék segítenek a blogod megtalálásában is más emberek számára: Ha valaki beírja a Googbe-ba, hogy textúrák, és a te blogodon van olyan bejegyzés, minek címkéiben szerepel a 'textúrák' vagy a 'textúra' szó, jó eséllyel az első néhány oldalon láthatod majd bejegyzésedet. Sok ilyen apróság van még, amikről azt hiszik az emberek, hogy á, ez nem is fontos, pedig sokszor ezek nagyon sokat segítenek. Csak hogy párat említsek: Megfelelő blogcím adás, megfelelő posztcím adás, oldalak létrehozása a blogon belül. Ajánlom figyelmetekbe ezeket az apróságokat! :)

És ha valaki nem tudná, hogyan adj hozzá címkét a bejegyzésedhez:




Vagy:



Nos, szerintem ennyi is lett volna a mai segítséges bejegyzés! Remélem, tetszett nektek! :) Ha bármi kívánságotok, óhajotok, sóhajotok van, nyugodtan írjatok kommentben! Nos, én szerintem mentem is! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése