2015. március 29.

Egy kis vicces történet

Sziasztok! :)

Elnézést szeretnék kérni, amiért tegnap este nem raktam ki 2 posztot, ezt viszont most igyekszem bepótolni! A mai napon 2 cikk lesz látható tőlem az oldalon! :) Az első nem is igazi cikk, inkább egy
kis vicces történet. Szerintem csapjunk is bele a lecsóba! :)

Tegnap egy elég furcsa helyzettel találkoztam. Nos, azt tudni kell, hogy a mi házunk olyan überkafa, hogy két WC van benne. Még mikor ide költöztünk, eldöntöttük, hogy a kisebb apáé lesz, mert neki csak egy vécé meg egy mosdókagyló kell. Később persze kiderült, hogy zuhanyzó is, de erre akkor még nem gondoltunk. Na mindegy, ezt megoldottuk úgy, hogy azon ritka alkalmakkor, amikor apa itt van, a mi fürdőnkbe jön zuhanyozni. Négyen vagyunk a családban, én, a bátyám, anyám, meg apám. Apa csak nagyon keveset van igazán itthon, legtöbbször össze-vissza utazik, hogy jöjjön a pénz. Szerintem már majdnem bejárta az egész...világot. Anyukám nem dolgozik, ebből fakad, hogy ha apa normálisan dolgozna, kevesebb pénzünk lenne, mint egy átlag családnak, viszont így, hogy csak negyed évente egyszer látom, igazából sokkal több van. Amire most szükség is van, hiszen nyakunkon a költözés, bútorok, festés, csempe, minden. Igen, el fogunk költözni egy marha nagy házba, de ugyanabba a suliba fogok járni, meg minden. Szóval, azt tudni kell a mi fürdőnkről, hogy a mosdókagyló rengetegszer beakad, és nem folyik le benne a víz. Ilyenkor pedig - miszerint én, anyám meg bátyám szintúgy analfabéták vagyunk ehhez a témához - meg kell várni, hogy jöjjön apa, mivel ő tudja csak megszerelni a családból. A furcsa viszont az, hogy az elmúlt negyed évben egyáltalán nem tapasztaltam ilyet. Utoljára karácsonykor romlott el a mosdókagyló, de szerencsére akkor éppen itt volt apám, így nem kellett sokat bajlódni vele. Dehát, a sors fordulatot vett - hiszen tegnap 'végre' elromlott az a kis mocsok. Mivel éppen nincs itt apám, egyszerűen nem tudtam, mit csináljak. Akkor pedig jött az anyai szó:

- Menj apához!

Először nem értettem a mondatot. Dehát apa a világ másik felén van! Hogy menjek oda hozzá? Akkor pedig anyám mosolyogva lép hozzám.

- Nem érted, ugye?

Én csak megrázom a fejem, mire óvatosan kezd el húzni a háznak abba a végletébe, ahol található apa fürdőszobája. Mikor odaérünk, leállít, és valahogy így néz rám: Na, mostmár érted? Én nekem meg leesik a tantusz, hogy tényleg, ez apa fürdője, de hülye vagyok, ez is itt van! Anya elvigyorodik, majd én is vigyorogva biccentek és a továbbiakban nevetve mosok kezet.

Hát, ennyi lett volna az én kis vicces történetem! :) Veletek történt már olyan, hogy annyira keveset használtatok egy helyiséget, hogy egész egyszerűen elfeledkeztetek létezéséről? Ha igen, mikor és milyen helyiséggel fordult elő? Nyugodtan írjátok meg kommentben, minden kis történetre kíváncsi vagyok! :) Szerintem én ennyi lettem volna, megyek is! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése