2015. március 9.

Ki rejtőzik a sorok mögött? 2 ~ShadowPowaa


Háj. Már megint elrejtőztem a sorok mögött szóval, megint jobban megismerhettek. Na jó ez rossz vicc volt. Szóval már azt is megtudtátok ezzel az egy mondatommal hogy mennyire béna vagyok vicc mesélésbe :D. Megint pontokba fogom leírni a tulajdonságaimat vagy miket :). Szóval akkor kezdjük is:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Félek az öregektől. Igen félek tőlük, szóval nem mindegyiktől szóval ezt most nem úgy kell elképzelni hogy nem megyek nagyszüleimhez mert félek tőlük. De ha meglátok egy öregembert, vagy egy öregnénit (*asszonyt, habár  nemtudom hogy van-e férje? egy nő akkor asszony ha van férje nem?) akik olyan "félelmetesek" akkor velük álmodom. Cink.
2.  Említettem már az előző bejegyzésembe is hogy nézek The Walking Dead-et. Hát igazából sok sorozatot nézek, Breaking Bed-et de ugye azt már befejezték szóval :(  Agymenőket, azok nagyon hülyék, szóval én mindig sírok rajtuk. És mostanába elkezdtem nézni az American Horror Story-t, de csak azért mert megtudtam hogy az 5.évadba benne lesz Lady Gaga. Igazából mindegyik évad egy különálló történet, szóval az első nem kapcsolódik a másodikhoz, csak annyiban hogy a szereplők ugyanazok. Jah és jók a zenék benne, meg eléggé félelmetes valamikor.
3. Félős vagyok.  (jah, American Horror Story-t nézek!!!) Nem mindegyik filmtől félek. Mert ugye én csak akkor félek ha horrorfilmet nézek. De én annyira hülye vagyok hogy pénteken is átmegyünk az egyik osztálytársamnál és horrorfilmet nézünk, mert az annyira menő. Jó igazából nem, mert engem érdekelnek ezek a szellemes dolgok meg az ilyesmik. De ha megnézek egy horrorfilmet én 2 hétig nemtudok aludni. Jah és nagyon félek a fűrészből a biciklis embertől. Ha láttad a fűrészt tudod melyik az.
4. Imádom a videójátékokat. Mint minden fiú.Szóval, kocka vagyok :). Vannak kedvenc videójátékaim, igazából nagyon sok van. Mint például: ugye a The Walking Dead első és második évadja, most fog kijönni a harmadik. És nekem nagy csalódás volt amikor megtudtam hogy nem Clementine-al leszünk a harmadik évadban. Régen nagyon sokat metineztem, de rá kellett jönnöm hogy az egy "szahar" játék. Skyrim, az a játék valami eszméletlen jó. De inkább hagyjuk ezt a pontot, térjünk rá a következőre.
5. Nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék zenét. Szóval ha álmos vagyok amikor hazajövök a suliból,akkor zenét hallgatok. És képes vagyok egy csomó időt elpazarolni zene hallgatásra.
6. Ez már rég történt velem, remélem többet nemfog. Én régen például emlékszem, mindíg néztem a Barátok Közt-öt (hahahahihihi....) És egyszer anyáék kimentek a konyhába. És felvolt kapcsolva a lámpa, és én Klaudiát (ha nemtudod ki akkor, jah) mindig magam elé képzeltem fekete köpenybe, meghogy kilebeg az ajtón. És féltem tőle. Szóval ezzel azt akartam leírni hogy hülye vagyok.
7. Na még egy utolsó pont. Utálom azokat az embereket akik el vannak szálva maguktól. Szóval hogy lenézik a másikat, meg csúfolódnak vele mert ő más mint a többi. Szóval ez nekem, nem gyere be nincsennek is ilyen barátaim, és nincsenek is rá szükségem.



2 megjegyzés: