2015. március 26.

Ki rejtőzik a sorok mögött? #2 - Letty

Sziasztok! :)

Bocsánatot szeretnék kérni, amiért reggel nem került ki az a 2 poszt, amit be ütemeztem. Mármint, 3-at ütemeztem, 1 ki is került, de 2 valamiért nem. Na mindegy is, amint hazaértem, kiposztoltam őket, így már láthatjátok. Elnézést a kellemetlenségekért. :)

Nos, ma egy KRASM? poszttal jöttem nektek. Sok tulajdonságot/tényt fogtok megtudni rólam, remélem, tetszeni fog. :) Szóval, vágjunk is bele! :)

Mindenkiről megvan az elképzelésem. Igen, előítéletes vagyok, ezt a tulajdonságomat nem szeretem. Igen, lehet, hogy kicsit naiv vagyok, de ha meglátok az utcán egy hajléktalant, ösztönösen elfintorodok. Mert nekem először az jut eszembe róla, hogy valószínűleg ennek az emberkének nincs háza, és valószínűleg igen büdös. De aztán eszembe jut, hogy szegény nem tehet róla, és megint eszembe jut, mennyire utálom, hogy előítéletes vagyok az emberekkel. És talán ez az egyik legrosszabb tulajdonságom, hogy iszonyatosan előítéletes vagyok és általánosítok. Mert igen, rengeteget általánosítok az életben, és ez nem éppen segít előre. De szerintem senki sem tökéletes, ahogy én sem vagyok. Azért vannak jó tulajdonságaim is, például alapvetően segítőkész vagyok, de van egy határ, ahol már nem bírom tovább és kirobbanok. Utálom, ha idegesítenek, bár szerintem körülbelül mindenki így van ezzel. Nem szeretem, amikor kihasználják a kedvességemet. Sokan azt hiszik, hogy én aztán soha nem leszek mérges, és mindig is segíteni fogok, mert hát miért ne, hiszen én olyan kis aranyoska vagyok. Hát éppen, hogy nem! Mert az oké, hogy eleinte kedves vagyok, de egy idő után nálam is elpattan a húr, betelik a pohár, meg minden ilyesmi szólás/mondás. Szeretek hülyéskedni, de néha nem vagyok olyan passzban, ilyenkor pedig nagyon fel tud húzni. És végül az utolsó tény rólam: Nagyon de nagyon hülye tudok lenni néha. Figyelmetlen és hülye. Ja.

Szóval, ennyi lett volna mára ez a KRASM poszt, remélem, tetszett nektek! :) Nem lett valami hosszú, de most nincs túl sok időm. Következőleg jövő hét csütörtökön jelentkezem. Na, sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése