2015. március 31.

Kritika 6.: Az elátkozott család

Szia kedves Beast Belle, és sziasztok olyan emberkék, akik ezt olvassák! :)

Meg is írtam minden posztot holnapra, szóval egy kritikával jöttem nektek! A mai részben 'Az elátkozott család' nevezetű blogocskát fogjuk megkritikálni. Szerintem kezdjük is! :)

Az elátkozott család

Design: Egyszerű, de szép. A fejléc is csodás lett, de amint láttam, nem te készítetted. Nekem a szöveg nem tetszik, azt más betűtípussal írtam volna és alulra tettem volna, Rachel alá. Már ha az Rachel. :) Imádom az olajos hatást, szerintem ezzel a hatással sok minden megbolondítható és gyönyörű fejlécet lehet vele készíteni. Szóval, tényleg jó lett. :)
9/10

Történet: Imádom a fantasyt! Már-már csak a modulsávban elhelyezett kedvcsináló hatására ujjongani kezdtem. Nem is csalódtam a történetben. Egyszerűen fantasztikus, hogy mennyi mindent lehet kihozni a fantasy műfajból! Ezért is tulajdonképpen ez a kedvenc írásstílusom. Lisa és Rachel egyből a kedvenceim lettek, külön tetszik, hogy végre van egy olyan blog, ami középkorban játszódik, fantasy és még jó is. Írtad, hogy még fejlődnöd kell E/3 terén, szerintem ez már fölösleges, mert nagyon jól beletanultál. Azért nem árt, ha egy valamit többször is gyakorlunk. :) Minden esetre nálam már biztosan jobb vagy E/3-ban, nyugtasson ez a roppant érdektelen tény. :D Találtam pár nyelvtanilag hibás mondatot, de ez egy kis odafigyeléssel javítható. Szeretem, hogy ennyire részletesen leírod a szereplők érzéseit, jók és tartalmasak a leírások. Lehetne egy picit több párbeszéd, én azokat kissé hiányolom de végül is hanyagolható. Szeretem, hogy több szálat indítasz egyszerre a karakterek között, szerintem nagy ötlet és mindenképp tetszik. Külön tetszik Lisa új fordulata és a harcok. Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. :)
10/9

Összesítés: Tetszik a blog. Csak így tovább! :)

Szerintem ennyi is lettem volna mára, ha tetszett a poszt, pipáljatok, kommenteljetek! :) Legközelebb jövő hét kedden jövök nektek kritikás posszttal! Addig is, sziasztok! Jó éjszakát! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése