2015. március 29.

Még egy vicces történet

Sziasztok! :)

Hoztam nektek még egy kis vicces történetet! Ha tetszik nektek a bejegyzés, pipáljatok és kommenteljetek! :) Szerintem kezdjük is!

Hát, először is, azt tudni kell rólam, hogy iszonyatosan válogatós vagyok, de amit szeretek, azt rettenetesen szeretem. Ja, amúgy az ételekről beszélek. És, ha én megszeretek valamit, azt egy örök életre megszeretem. Szóval, a mai nap egy furcsa helyzettel találkoztam. Anyukám főzött nekem egy kis rakott káposztát - amit normális esetben egyszerűen imádok. Mikor mondta, hogy ilyet főz, egyből lázba jöttem - na nem rossz értelemben! Úgy éreztem, huh, végre valami olyan dolog, amit szeretek. Aztán, vártam egy csomót, már elkezdett fájni a gyomrom is, de tényleg, minden bajom volt, amikor megérkezett a kaja. Mondom, na végre, valami jó dolog! Hát, tévedtem, mivel amint belekóstoltam a káposztába, úgy éreztem, ebben nincs semmi extra. Szóval, jó nagy meglepődés ért, de nem csak engem, hanem anyámat is, amikor kivittem a tányéromat. Igen, hát, ennyi.

Szerintem ennyi is lett volna ez a bejegyzés! Veletek történt már olyan, hogy egy kaját imádtatok, aztán meg meglepődtetek, hogy ez miért ilyen, meg hogy ezt hogy tudtátok szeretni? Írjátok meg kommentben, minden történetre kíváncsi vagyok! :) Szerintem ennyi lettem volna! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése