2015. március 28.

Rajz!

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a mai nap rajzos bejegyzésével! Jön a kérdés: Miért csak most? A válasz: Fogalmam sincs. Igazából a normális válasz az lenne, hogy azért, mert annyit szenvedtem vele, hogy elrepült az idő, de ha ezt mondanám, úgy érezném, hazudok. Mivel sokkal többet dolgoztam a rajzon, mint az meglátszik. Na mindegy, a lényeg annyi, hogy ismét egy 'nyáladzós' képpel jöttem nektek, csak hogy barátnőm szavát idézzem. :D Ez most nem készült semmire és senkinek, csak megtaláltam az alapot és megtetszett. A karakterek randomok, mindennemű összefüggés a valósággal csupán a véletlen műve! Na de szerintem ennyi duma után nézzük is a képet! :)


És az alap:


Nos, ennyi lett volna mára a rajzos bejegyzésem! Remélem, ha saját magamnak nem is, de legalább nektek tetszik a rajzom, és megérte ennyit szenvedni vele! :) Ha bármi kérdésetek/problémátok/ötletetek/kívánságotok/óhajotok/sóhajotok lenne, írjatok kommentben/chatben! Én szerintem megyek is! Sz'asztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése