2015. március 23.

Jó hírek + Új poszt rendszer! :)

Sziasztok! :)

Jó hírem van! Ma kábé egy órával ezelőtt, amikor bekapcsoltam a telefonom és rámentem a Google Play-re, majd beütöttem a keresőbe, hogy Magic Art, szépen kiadta az alkalmazást, amire régebben annyira rá voltam kattanva. Ez pedig azt jeleni, hogy mostantól rendszeresen tudok nektek Magic Art-os képeket hozni! :) Ez azért elég jó hír. A másik jó hírem az ütemezővel kapcsolatos tapasztalatokkal áll kapcsolatban, még pedig az a hír, hogy az ütemező tökéletesen működik, nincsenek benne hibák és nem késik. Mivel amikor a posztok kikerültek, én iskolában voltam, nem tudtam teljesen megfigyelni, de 4. óra után a telefonomról ránéztem a blogra, és láttam, hogy minden a helyén van, ez pedig megnyugtatott. És hogy mikor, milyen és mennyi poszt lesz? Hát, arra gondoltam, most, hogy végre meg tudom oldani az ütemezéssel a posztokat, jó lenne, ha csinálnánk egy rendszerezett naptárat. Amiben le van írva, hogy például igogoen, pénteken KRASM? posztok láthatóak, kedden meg textúrákat fogok hozni nektek. Nos, nem tudom, ez mennyire jó ötlet, de nekem egy kicsit már őszintén szúrja a szememet, hogy a posztok csak úgy össze-vissza vannak. Úgy gondoltam, kitalálok most egy rendszert, adok magamnak egy hét próbaidőt, amikor is meglátom, mi nem jó, mi jó, min kell változtatni ésatöbbi. Szóval, íme az én 'tökéletesen összeállított' poszt-rendszerem.

Hétfő: 5 poszt
1. Reggel 8 - Textúrák
2. Reggel 9 - Karakterek
3. Reggel 10 - KRASM?
4. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - Cikk
5. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - Statisztikák és érdekességek a blogról

Kedd: 5 poszt
1. Reggel 8 - Kritika
2. Reggel 9 - Rendelések teljesítése, (borzalmas) fejlécek vagy egyéb cuccok
3. Reggel 10 - Segítség
4. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - Cikk
5. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - Magic Art Képek

Szerda: 3 poszt
1. Reggel 8 - Textúrák
2. Reggel 9 - Patternek
3. Reggel 10 - Cikk

Csütörtök: 5 poszt
1. Reggel 8 - Vicces képek
2. Reggel 9 - Írás tippek és érdekességek
3. Reggel 10 - Magic Art Képek
4. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - Cikk
5. Délután 5-6-7-8-9 felé (ez változó) - KRASM?

Péntek: 3 poszt
1. Reggel 8 - Karakterek
2. Reggel 9 - Random képek
3. Reggel 10 - Több kisebb cikk egymás után

Szombat: 10 poszt (nem tuti, ez csak becslés)
1. Dél 12 (vagy később) - Etmitte? (Ez történt, mit tegyek)
2. Délután 2 - Szín kódok
3. Délután 3 - Zeneajánló
4. Délután 4 - Segítség
5. Délután 5 - Textúrák
6. Délután 6 - Magic Art Képek
7. Délután 7 - Rajz
8. Délután 8 - Hasznos design programok
9. Délután 9 - Cikk
10. Este 10 - Textúrák

Vasárnap: 5 poszt
1. Dél 12 (vagy később) - Random képek
2. Délután 2 - Magic Art Képek
3. Délután 4 - Szín kódok
4. Délután 5 - Cikk
5. Délután 6 - Mi történt ezen a héten, tervek a jövővel kapcsolatban, aktuális hírek és minden egyéb, ami érdekelhet titeket! :)

Nos, próbáltam úgy összeállítani a programot, hogy mindenkinek jó legyen és tényleg jó sok poszt legyen. Természetesen nem biztos, hogy mindig sikerül ennyi posztot produkálnom, hiszen ez rengeteg, de megpróbálkozom vele. A lényeg annyi, hogy egy nap 3 posztot biztosan láthattok tőlem. :) Ha valamit nem értetek, nyugodtan jelezzétek kommentben. A vasárnapi utolsó poszt lényegében egy összefoglaló, hogy mi történt velem ezen a héten, mit sikerült alkotni, mit nem sikerült alkotni, ésatöbbi, ésatöbbi. Ezentúl a vasárnapi utolsó posztra nyugodtan küldhettek vicceket/vicces történeteket, oda fogom írni, ki küldte, meg minden, így tudunk együtt egy jót nevetni a hét utolsó napján. :) Annyit kérek, ha bármi nem tetszik vagy akármivel kifogásotok van, nyugodtan írjatok kommentben vagy a chatben. A töriket/vicceket is ezekre a helyekre várom. Annyit még elmondanék, hogy ez a fajta poszt-rendszer szerdától lép érvénybe, és majd jövő szerdán kiteszem az eredményeket, tapasztalatokat ezzel kapcsolatban. Szerintem ennyi lettem volna mára, szóval én mennék is, sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése