2015. március 2.

Szerző hozzáadása a bloghoz

Sziasztok! :)

Ma egy segítséges poszttal jöttem nektek, amiben azt fogom megmutatni, hogyan tudtok még egy szerkesztőt hozzáadni a blotogokhoz, ha esetleg szeretnétek társírót vagy mit is tudom én. Bocsi, hogy csak ezzel tudok szolgálni, de ma kevés időm volt, ezért nem tudtam hosszú bejegyzést írni. A másik dolog, amit el akartam mondani, az az, hogy ne lepődjetek meg, ha az elkövetkezendő 1-2-3 hónapban kevesebb lesz a bejegyzés tőlem, de tudjátok, hajtási időszak van, mindenki a jobb jegyért tanul, ezért előre is bocsánatot szeretnék kérni, ha az előre említett dolog bekövetkezik valamikor. Na de nézzük a posztot! :)

1. Lépés: Igazából az első lépés az az, hogy megbeszéljük az illetővel a dolgot de ez mindenkinek a magán dolga hogy hogyan rendezi le. Na de ez után lépjünk be a bloggerbe. Itt ki adja a mi összes oldalunkat, kattintsunk arra, amelyik kell nekünk.



2. Lépés: Menjünk az oldalunk blogger áttekintő oldalára, majd kattintsuk a bal oldali menüben a 'Beállítások' gombra.


3. Lépés: Itt könnyen meg lehet találni az 'Engedélyek' részt. Ott pedig alul, a blogszerzőknél van egy olyan kis gomb, hogy '+ szerzők hozzáadása'. Nem is gomb, inkább mondanom feliratnak, amire rá lehet kattintani. Arra menjünk rá.


4. Lépés: Itt kiad egy kis téglalap alakú mezőt. Ide pedig írjuk be az illető személy e-mail címét. Lehet többet is egyszerre. Fontos, hogy olyat adjon/adjanak meg, amit használ/nak is, mert erre fogja a blogger rendszere kiküldeni a meghívó e-mailt. Ha megvagyunk, kattintsunk a 'Szerzők meghívása' gombra.



Én most nem adtam meg e-mailt, de ha te beírtad, akkor valami olyasmit fog kiadni hogy 'Elküldtük az e-mailt' vagy 'Sikeres meghívás'. Na de mindegy is, ennyi lettem volna mára, remélem, segített nektek a poszt legalább egy kicsit is! És igen, tudom, hogy ez egy alap dolog, de azt vettem észre, hogy rengeteg olyan ember van, aki itt megakad.

Sziasztok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése