2015. március 23.

Szín Kódok #2

Sziasztok! :)

Nos, szeretném közölni, hogy ezt a bejegyzést ütemezéssel fogom megoldani. Szóval, ezt szerettem volna közölni, mehetünk is a posztra!

Nem tudom, ki emlékszik még (aki igen, annak keksz jár ;), de az első posztom 1 hónappal és 21 nappal ezelőtt jött ki, az pedig egy színkódos bejegyzés volt. És mivel 3 x 7 az 21, tehát ha egy hétre akarok ütemezéssel posztokat beállítani, úgy, hogy minden nap 3 bejegyzés legyen, akkor 21 bejegyzést kell megírnom, ezért arra gondoltam, hogy összekötöm a matekot a bloggal, na nem rossz értelemben. A lényeg annyi lenne, hogy ma egy színkódos bejegyzéssel jöttem nektek, kicsit másképp, mint először. Remélem, tetszik! :D Szeretnék rendszeresen színkódos bejegyzéseket csinálni, úgyhogy eldöntöttem, minden ilyen posztban 1 palettát veszek szemügyre sok oldalról. Szóval nézzük is! :) (Azt még szeretném elmondani, hogy a képek a poszthoz 4 különböző programmal készültek, 2 órán keresztül, és elég sokat szenvedtem velük. Úgyhogy, remélem, nem lesz nyivákolás! :)

Alap paletta:


Zöld:


Világosabb:


Sötétebb:


Rózsaszín:


Világosabb:


Sötétebb:


Kék:


Világosabb:


Sötétebb:

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése