2015. március 29.

Színezzük át a textúrát!



Sziasztok, ma egy tutorialt hoztam nektek, amelyben azt fogom bemutatni hogy hogyan kell egy textúrát átszínezni színátmenetekkel! Akkor lássuk is:

1. Nyissuk meg a PS-t és illesszük be a textúrát amelyet át szeretnénk színezni:


2. A második lépésben nyissunk meg egy 800x400-as lapot, természetesen ez bármilyen nagyságú lehet, csak mivel nekem ilyen méretű a textúrám, én ilyet nyitottam meg:


3. Húzzuk át a texturánkat az új lapra:


4. Miután áthúztuk a textúrát, az első réget színezzük be egy színátmenettel.


5. Itt van hogy hogyan kell rátenni a színátmenetet, apropó ha a színátmenetes kocka helyén egy festékvödör van, akkor jobb klikk, majd színátmenet eszköz.


6. Most menjünk vissza a textúránkra, és állitsuk át a keverési módját fényíntenzításra:


Ezzel kész is lennénk, egy csak egy ilyen tipp volt, amit fel lehet használni egy fejléc készítésébe, mondjuk ha a modellünk nem illik ahhoz a textúrához amelyet szeretnénk hogy rajta legyen a fejlécen, akkor egy ilyet simán meg lehet csinálni. Remélem hogy segítettem, sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése