2015. március 27.

Több kis cikk egymás után #1

Sziasztok! :)

Szerintem sokatokban felmerült a kérdés, hogy mi volt a tegnapi kirohanásom. Hát, nem igen szeretném elmondani az okát, a lényeg, hogy most már jobban vagyok. Köszöntem a kérdéseket. :)

Ma 3 kis cikkel jöttem nektek egymás után. 3 tényleg ici-pici cikket fogok megírni, péntek alkalmából. Előre is bocsánatot szeretnék kérni, ha nem működik majd az időzítő. Ez esetben majd csak 3 után fogjátok látni a posztot. Remélem, addig kibírjátok! :) Na de kezdjük is a témákat!

1. Kisebb fiatalok az interneten

Szerintem mindenki találkozott már legalább 1 fiatalabb egyeddel az interneten. Ez eddig még nem baj, hiszen mindenkinek van joga feljönni az internetre és ott tevékenykedni. Engem egész addig nem is zavar ez az egész, amíg nyomot nem hagy magáról. Nem kommentel videók alá, nem ír ki hülyeségeket Facebook-ra, és satöbbi, és satöbbi. Mert ha nyomot hagy, ott kezdődnek a problémák. Hülyeségeket ír, ezzel felbőszítve a trollokat és az anyázókat. Mindenkinek lehetőséget hagy, hogy káromkodjon, miközben ő csinálja a legjobban. Ésatöbbi. Első látásra az ember még elsiklik mellette, de minél többször látja, annál idegesítőbb.

2. Helyesírás

Értsétek meg, nem vagyok valami grammer náci, nem is akarok lenni, de ha meglátok egy ilyen üzenetet:"szija lesszel a baratom", szabályosan törlöm az illetőt. Szerencsére ilyenre még nem volt példa Facebookon, de pl YouTube-on rengeteg elírást látok. És most nem az a baj, ha félregépelsz valamit, mert az velem is megesik. Ha  5 szóból 8-at rosszul írsz, ott kezdődnek a problémák. Szerintem mindenki ismeri a "Magyar Helyesírás Szabályai" című könyvet, mindenkinek meg is van, ha pedig nem, ott a www.helyesiras.mta.hu. Tessék használni.

3. Sütés-főzés

Igen, tudom, ez a téma eléggé eltér az előző kettőtől, mivel eddig az internetről társalogtunk, most meg átmentünk a való világba, de úgy hiszem, ez is egy fontos téma a 'nagyobbak' számára. Oh, hát azt tudni kell, hogy nekem egy rántotta után kifogyott a tudásom. Nem vagyok valami nagy szakács, nem is akarok lenni, de azért szerintem ez még is ciki. 13 évesen nem akarok tortákat készíteni, de jó lenne, ha olykor-olykor azért egy krumplipürét egyedül meg tudnék csinálni egy kis hússal. Mert hát az oké, hogy sütni nem tudok, de főzni azért tudnom kéne. Szerintem.

Nos, ennyi lettem volna mára! Remélem, tetszett nektek a poszt, szeretném elmondani, hogy reggel írtam, ezért kicsit (nagyon) összecsapott lett. Lehet, hogy délután majd még kijavítom, remélem, ki tudjátok várni. Na de nekem mennem kell, szóval sziasztok! :) Jó délelőttöt délutánt mindenkinek! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése