2015. március 28.

Újabb Zeneajánló!

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a mai nap zeneajánlós bejegyzésével! Nos, igen, kicsit össze kavarodtam a bejegyzések idejével kapcsolatban, de remélem, megteszi így is. :D A lényeg igazából nektek semmi, nekem meg csak az van, hogy lusta voltam. Ezt de jól megfogalmaztam! Na mindegy, hagyjuk is ezt a témát. Szóval, zeneajánló! :)

A mai alanyunk Lana Del Rey-től a Summertime Sadness. Hogy hogyan találtam rá erre a számra? Hallottam a rádióban. Nos, igen, ez a válasz tőlem erre a kérdésre nagy szám, mivel egy hónapban háromszor, ha hallgatok rádiót. Nem is tudom, hogyan, de ráakadtam erre a számra, és egyből magával ragadott. Nem olyan, mint a többi szám, ez a dal különleges. És nagy ereje van. Ereje, amivel hat az emberekre, és egyszerűen fenomenális. Én ezelőtt a szám előtt nem is tudtam, hogy Lana Del Rey a világon van, viszont utána annyira ráfüggtem, hogy az már káros. De tényleg! Annyira tetszett a szám, hogy nem bírtam ki, és megnéztem az énekesnő többi számát is. És hát, puhán fogalmaznék, ha azt mondanám, hogy kurvára ráffügtem. Mert ennél sokkal több történt. Ez a nő beavatott egy olyan világba, ami leírhatatlan. Tegnap előtt óta tudom, hogy erről a számról fogok írni, hiszen ez a kedvencem. Szerintem ennek van a legnagyobb ereje. Aki teheti, hallgassa meg. Fantasztikus egy szám.

Nos, szerintem ennyi lett volna a mai zeneajánlós poszt, legközelebb jövő szombaton érkezek ilyennel! Aki meg szeretné hallgatni az említett számot, itt megteheti: Lana Del Rey - Summertime Sadness! Tényleg ajánlom, szerintem gyönyörű szám. :) Szóval, én mentem is! Sziasztok! :)

,,Kiss me hard before you go, Summertime Sadnes...i just wanted you to know, that baby, you're the best..."

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése