2015. április 25.

Bemutatkozás|Lauren Cox

Sziasztok!
Lauren Cox vagyok, egy új szerkesztő, de még csak próbaidős! Remélem sikeresen teljesítem a próbaidőt, és véglegesen tagja leszek a blognak! :)
Tőlem designt (egyszerre 2-t vállalok) és fejlécet (egyszerre 3-at vállalok) lehet rendelni.
Bejegyzések, amiket láthattok tőlem:
Elvihető fejlécek, karakterek, textúrák, png-k, sablonok, betűtípusok, segítségek, blogos dolgok.

Rólam:
Varga Laura a nevem (van egy 3. nevem is, de azt nem említem :D). 12 éves vagyok. Egy kis városban élek, a Tisza mellett. A koromból már kitalálhattátok, hogy a 6.osztályt járom. Jó tanuló vagyok, többnyire 5-ös, de néha-néha becsúszik egy-kettő négyes. Szabadidőmben szeretek a görkorcsolyázni (télen jégkorcsolyázni), ha jó idő van, úszni, barátokkal "lógni" és persze a blogolás is benne van a kedvenc tevékenységeim listájában.
Négy blog van amin tevékenykedek: Berla Design (közös), Laura Design (egyedül vezetem), Lala Design (közös), Shine in our side design (közös)! Most már ezen a blogon is!

Remélem elégedettek lesztek a bejegyzéseimmel, kész rendeléseimmel! Sziasztok! :)


1 megjegyzés: