2015. április 9.

Beszélgetés - Mostanában passzolgatok, kedves gépem, nyár, Erdei Iskola, új névtáblák

Sziasztok! :)

Nagyon röstellem, amiért a mostani poszt ilyen semmilyen lesz, de végül is, kell néha egy ilyen is, Tulajdonképpen csak beszélgetni fogunk egy kicsit úgy mindenről a blog jövőjével kapcsolatban - legalábbis az én részemről. De azért remélem, hogy így is tetszeni fog nektek ez a poszt és nem lesztek szomorúak. Szerintem kezdjük is! :)

Akik rendszeresen követik a blogot, észrevehették, hogy az utóbbi időben sok fajta posztot elnapoltam, halogattam, a végén pedig nem lett belőle semmi, vagy valami tömeg-tucathalom poszt került ki helyette (textúrák, magic art képek, etc etc etc). Nos, ez amiatt van, hogy mostanában nem igen van kedvem például egy hosszabb cikket megírni, vagy egy KRASM résszel jönni nektek, plusz a kedves gépem is ellenem van, akinek úgy látszik, kihúzódott az április elseje, mert a mai napig szívat azzal, hogy betölt egy oldalt, minden oké, aztán mikor rákattintanék valamire, befagy. Aztán megint jó lesz, de csak úgy látszik, mert közben nem tudok kattintgatni, se semmi. Tehát konkrétan működik, csak nem jól. Lehet, hogy majd újra is rakom a nyári szünetben, még nem tudom, egyelőre a tököm is ki van vele, úgyhogy nagy valószínűséggel ez minél hamarabb meg fog történni. Tényleg, basszus, a nyár! Arról is akartam veletek beszélni. Tehát, elvileg nyáron 3 hétig nem leszek, nem egy huzamban hanem 3 különböző időpontban 1 hétig nem leszek majd itthon. Úgy tervezem, hogy ilyenkor is fognak kikerülni posztok, bár őszintén nem tudom, ha nem is felejtem el beállítani, akkor is csak ilyen 1-2 posztra számítsatok naponta. Sajnálom, de a szünet az szünet, mindenkinek azért van, hogy kipihenje magát. Apropó, hogy telt a szünetetek? Nektek volt ma már suli? Nekem már volt, sajnos. Jaj, tényleg, még egy dolog! Szóval, arról akartam veletek még beszélni, hogy mi a sulival Április 23-26 kirándulni megyünk, pontosabban Erdei Iskolába a Bükkbe. Ez idő alatt (Csütörtök - Vasárnap) nem hiszem, hogy lesznek posztok, de ha mégis lesznek, annak nagyon örüljetek. Tényleg nem tudom, hogy mi lesz még, de igyekszem nektek bejegyzéseket írni. :) Az utolsó dolog mégpedig az, hogy elkészült a csapat tagjainak új névtáblái! Ennek köszönhetően már nem a nevünket láthatjátok a bejegyzések végén, vagy hát tulajdonképpen de, csak más betűtípussal, más színnel illetve mérettel/díszítéssel. Így legalább mindenkinek leeshet, hogy juhéjj, végre tavasz van. :) Innentől kezdve én is ezt a cuki kis lepkés jelölést fogom használni, mint mindenki más.

Szerintem ennyi is lett volna ez a bejelentő posztocska, remélem, tetszett nektek! :) Ha így történt, pipáljatok, kommenteljetek, és ha tetszik a blog, iratkozzatok fel, hogy mindig kapjatok értesítést, ha új bejegyzés érkezik! Én ennyi is lettem volna, sziasztok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése