2015. április 11.

Egy kis beszélgetés...mert miért ne?

Sziasztok! ^^

Először is, jó reggelt mindenkinek! :) Egy kis jó hírrel jöttem nektek ma. A problémát a gépfagyással sikeresen megoldottam, tulajdonképpen a Chrome hibája volt, kipróbáltam Mozzila-val és tökéletesen működik az egész, úgyhogy innentől kezdve egy jó ideig ezt fogom használni. Persze, ezt mondtam akkor is, amikor Operát használtam...3 hónap után le lett cserélve...na mindegy, a Mozzila sokkal gyorsabb most mint a Chrome, szóval tényleg ezt fogom használni. Hülye Chrome! Veletek mi újság? :) Ti is voltatok tegnap ilyen költészeti hülyeségen? Mert mi igen. Az első óra meg volt tartva, aztán egy kicsi a másodikból, fél 10-kor (ünneplő ruhában, a suli egyen-kendőjével, ami mellesleg förtelmes, de muszáj fölvenni ünnepnapokra...) elindultunk a K.Ö.S.Z.I. elé, ott volt egy ilyen nagyobb domb (biztos ismeritek azt a helyet), aztán ott voltak ilyen kézműves foglalkozások, meg mindenhol voltak elszórva ilyen versek meg ilyen kis táblácskák költők neveivel, aztán a verseket a költőkhöz kellet párosítani. De olyan is volt, hogy ott volt egy nagy asztal és rajta papírból ilyen tengeri állatok, pl tengeri csillag, polip meg halak. És akkor ott volt egy nagy bot, aminek a végére felerősítettek egy damilt, annak a végére meg egy gémkapcs szerű valamit, ami a halak végén is volt. Mindegyik hal hátán volt egy vers, és ki kellet halászni a halakat, aztán meg el lehetett olvasni a verseket. Meg volt élő zene is, ott volt egy ilyen zenekar és nekünk kötelező volt táncolni. Népdalok voltak...pfhejjj. Amúgy én nem is táncoltam, elmentem Kukutyinnal Ágiba...vagy Kukutyinba Ágival? Na jó, csak viccelek. Tökre egyedül voltam - már amennyire 2000 ember között egyedül lehet lenni...a legjobb barátnőm éppen beteg, így vele sem tárgyalhattam ki, mennyire szar a program. Leginkább ez volt tökéletes hangulatom oka. Ja meg az, hogy végül kaptam egy beírást. De legalább téptem virágot Lillának, és más könyvjelzőt kaptam, mint a többiek. Mert igen, ez olyan hardcore parti volt, hogy még könyvjelzőt is kaptunk, rajta egy híres költő egyik versének részletével. Sőt, ha már itt tartunk, a sajátom igazából tetszik...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése