2015. április 1.

Hónap végi összegzés (Március)

Sziasztok! :)

Először is, szeretnék minden kedves olvasónak boldog Április elsejét kívánni! Ezen jeles alkalomból pedig arra gondoltam, mivel megint lezártunk egy hónapot, jó lenne egy ilyen összesítést csinálni mint február végén. És akkor ebből lehetne is egy ilyen rendhagyó szokás, hogy minden hónap végén csinálunk egy ilyen összesítést. :) Szóval, ez alatt az egy hónap alatt összesen 106 bejegyzést írtunk meg, ami szerintem igazán jó kis eredmény, főleg, hogy ez sokkalta több, mint az első hónapi össz bejegyzések száma! Februárban csupán 70 posztot sikerült produkálni, ami azért szintén egy nagy szám 28 nap alatt. Másrészt, a megtekintés! Hát az valami elképesztő, hogy hogyan sikerült összesen 5906 (!!!) oldalmegjelenítést szerezni, ebből pedig 3624 márciusban jött! El sem tudjátok képzelni, mennyire örülünk, hogy ennyire szeretitek a blogot és egyre többen látogatjátok! And, after that, guess what...volt olyan nap, dátum szerint március 13-a, amikor összesen 270 ember látta a blogot!!!
De tényleg...annyira fantasztikusak vagytok! El sem tudom képzelni, ki lehet az, aki ilyen szorgalmasan látogatja blogot! :') Ráadásul lett 8 rendszeres olvasónk, és hát...azt hiszem, végre kezd befutni a blog! Rendelések is jönnek, kommentek illetve pipák tömegével! És posztok is! :) Na, de eddig a múltról beszéljünk, jöjjön a jövő! Mit is tervezünk a jövőben? Nem szeretnénk lelőni egyetlen poént sem, de igyekszünk még több posztot produkálni (még én is!!! :D) és minden elvárásnak megfelelni! A jövőben természetesen új fajta posztok is láthatóak lesznek, igyekszünk sok 'sorozatot' nyitni és tényleg az olvasók kedvében járni. És szerintem innen kezdődik az én kis személyes részem, miszerint mondtam, hogy fogok írni egy ilyen kis tapasztalat-bejegyzést a posztrendszerrel kapcsolatosan. Hát, azt kell hogy mondjam, most, hogy így vissza-vissza nézegettem a posztokat, rettentően meglepődtem, mert rájöttem, hogy többé-kevésbé sikerült tartani a rendszert, sőt, ha valami valamilyen okból elmaradt, mindig volt helyette valami más és/vagy bepótoltam később. Azt kell hogy mondjam, jobban sikerült tartani, mint gondoltam volna, hogy sikerülni fog. Tehát, van egy jó hírem nektek: Maradni fog a poszt rendszer!!! :) Lehet, hogy a jövőben lesznek majd változtatások, módosítások, de meg fog maradni, és lehet, hogy lesznek kisebb szünetek, de aki kicsit nem becsüli, inkább nagyot nem érdemli. :)
Szeretném megköszönni minden egyes emberkének, aki szorgosan és rendszeresen látogatja a blogot, aki sokszor szokott kommentelni és pipálni. Tényleg el sem tudjátok képzelni, mennyire jól esik ez nekünk. :') És szeretnénk megkérni benneteket, ha tehetitek és időtök/kedvetek engedi, továbbra is látogassátok a blogot, már ha tetszik nektek. Örülnénk még több pipának és kommentnek, bár most is örülünk minden apró kis jelért, ami azt jelzi, hogy szeretitek a blogot. :) Szeretnénk megköszönni az olvasóinknak mindent, mivel nélkülük nem tartanánk most ott, ahol tartunk. ♡

És reméljük, hogy az Április is ugyan ilyen sikerekben gazdag lesz! Mert mi imádunk titeket! ♡

Köszönjük!
SN CSAPAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése