2015. április 6.

Ki rejtőzik a sorok mögött? - #4 Letty

Sziasztok! :)

Most nagyon kedvem lett írni egy kis KRASM-ot írni, így arra gondoltam, hogy most akkor lehetne ez. :) 5 pontban fogok leírni dolgokat magamról. Remélem, tetszeni fog nektek ez a bejegyzés. Akkor kezdjük is! :)

1. Én furcsa embernek tartom magam, mert van egy csomó fura szokásom/tulajdonságom. Például rettenetesen sok oldalam van, és még én sem ismerem mindet. Nagyon sok fajta kedv létezik nálam: Van olyan, hogy aludni akarok, semmihez nincs kedvem, pörgök, mint az állat, normális vagyok, fáradt vagyok, mérges vagyok, gonosz vagyok, energikus vagyok, hanyag vagyok, relaxálós kedvemben vagyok...és még sorolhatnám. Aztán, például amikor valakivel beszélgetek, rossz szokásom, hogy egyáltalán nem figyelek oda, ilyenkor pedig kínos szituációk születnek. Na mindegy, csak példákat mondtam, a lényeg annyi, hogy sokszor fura vagyok.

2. Vannak álmaim, de már rengeteget feladtam. Olyan kis szerencsétlen vagyok, hogy mindig olyan álmokat tűzök ki magam elé, amik lehetetlenek. Ezért is imádok írni, mert a saját világomban bármi megtörténhet, amit csak akarok. Én alakítom a szereplőket és a történetet. Lehet, hogy egy hisztis picsának néztek, de ez van.

3. Órákon át tudok gondolkodni/beszélni egyetlen dologról is. Ez általában rossz, de néhányszor jó is lehet. Például, amikor órán egy adott dologról kell beszélni, akkor nyilván jól jön, hogy szószácsár vagyok. Amúgy meg legtöbbször a barátnőmnek beszélek kisregényeket, szegénynek már a töke is ki van velem, de 3 év alatt egész jól bírta.

4. Imádok, egyszerűen imádok rajzolni. Fogalmam sincs, mikor lettem ilyen rajz fanatikus, de egyszerűen annyira imádom végighúzni a ceruzát a lapon, és valami értelmeset alkotni, hogy az leírhatatlan. De tényleg! Az én véleményem az, hogy egyáltalán nem rajzolok jól, de barátnőm szerint írtóra megy nekem a painting. Hát, nem tudom. Minden esetre jól esik ilyen dicséreteket hallani tőle.

5. Rengeteg kedvenc időtöltésem van. Például a blogolás, rajzolás, videózás, videó nézés, írás, beszélgetés, chatelés a barátnőmmel, és még rengeteg más. Sőt, lehet, hogy sokan emiatt furának fognak nézni vagy elítélnek majd, de valamennyire tanulni is szeretek. Az egyetlen dolog, amit nem szeretek, az az, ha gyorsan kell tanulnom, mert az nekem egyszerűen nem megy. Én csak akkor tudok jól, eredményesen tanulni, ha senki sem sürget és nem sietek sehová.

Szerintem ennyi is lett volna ez KRASM bejegyzés, azért elég sok mindent írtam le magamról ahhoz képest, hogy eleinte fogalmam sem volt, mit írjak ebbe az üres bejegyzésbe. Ha tetszett, pipáljatok, kommenteljetek és ha szeretitek a blogot, akkor iratkozzatok fel, hogy mindig kapjatok értesítést, ha új poszt érkezik. :) Sziasztok! (Megvan a tökéletes elköszönő szöveg. Yeah. :3)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése