2015. április 4.

Kritika 7.: There is no direction

Sziasztok! Ma egy kritikával érkeztem nektek a There is no direction blogról.
Akkor kezdjük.



Fejléc:
Jobb oldalt elég fehér, és úgy maga a fejléc világos. Én a szöveget nem tettem volna olyan keretbe, és a "no direction" felirat betűtípusa sem tetszik.
10/8

Design:
Egy kicsit lehetne az alapja szűkebb, hogy a háttér jobban látszódjon. A GIF képek tetszenek a moduloknál, egész kreatívak. A betű színe egy kicsit halvány, én egy-két árnyalattal sötétebbre színeztem volna. A modulok elrendezésével is van egy kis gondom. Az "Oldalak" modult azt a blog legtetejére raknám, és a rendszeres olvasók modult egy kicsit feljebb. Más gondom nincsen vele, és láttam, hogy írtad, ez saját design szóval ehhez külön gratulálok. (Én még egy egyszerű blogot sem tudok elkészíteni magamtól. ><) A "Fejezetek" modulnál a "Megjegyzés küldése" és a "Nincsenek megjegyzések" modul vagy írás nagyon nagy. Én azt a helyedben kisebbre venném.
10/8

Történet:
Kreatív és végre nem egy nyáladzó blog,hogy jaj istenem, a fiúk mennyire tökéletesek. Te végre bemutatod - még ha a saját képzeleted szerint is -, hogy a fiúk élete nem fenékig tejfel. Sok mindent a blogról, és a szereplőkről egyelőre nem tudok mondani, de eddig egész jó. Helyesírási bakik sincsenek nagyon, de azért egy két elírás van. Arra mindig figyelj, hogy olvasd át a részeket mielőtt kirakod. De, elég sok már az ilyen 1D-s blog...
10/9

Javaslat:
  • A modulokat rendezd át. (Nem muszáj, csak úgy követhetőbb lenne a blog.)
  • A helyesírásra mindig figyelj!

Összegzés:
30/25

Remélem, nem haragszol meg. ♥ És csak így tovább a történettel, mert követni fogom, és nekem személy szerint eddig nagyon tetszik. :) Folytasd mihamarabb. ;)

LUCY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése