2015. április 6.

Rajzok! :3

Hahi! ^^

Jó reggelt mindenkinek! :) Itt is lennék a mai napi rajzos posztommal! Ez alkalommal egyszerre 4 rajzot is mutatok nektek, amiket mind én készítettem. (Na nem mondod b+...) Remélem, legalább az egyik tetszeni fog nektek. Na, kezdjük is! :)

Förszt tingsz förszt, itt egy régi rajzom, amit körülbelül 2 és fél évvel ezelőtt csináltam. Nem lett valami jó, de akkor még nagyon azt hittem, menő vagyok vele. :'D Ez volt az első gépes szerkesztésem. Akkoriban még nem volt valami fejlett a technika, legalábbis nem volt olyan fejlett, mint napjainkban, és igazából szerintem ez is rányomta a bélyegét a rajzra.


A rajz alapját is megosztom, mint mindig. Itt található:


A második rajz nem valami nagy durranás, és igazából nem is új, tulajdonképpen csak egy 'felújítás' egy 'régi' rajzomról. Na mindegy, a lényeg annyi, hogy itt láthatjátok a legutóbbi rajzomat egy kis kék háttérrel.


Egyébként pedig ma észrevettem valamit. Ha sietek a vonalazással, akkor valami tuti szar lesz azon a rajzon. Jól állja helyét példaként a következő két rajzom. Mind a kettőn a lány arcát érdemes megfigyelni. Olyan gyönyörűséges...hát nem?

Illetve itt látható mindkettő rajz egy kis háttérrel. 



Ezek közül a víz alatti rajzocskát ma készítettem. A másik alkotás csupán kedvtelésből készült, szabadidőmben. Az ándörvótörös valaminek megtaláltam az alapját, azt ide be is rakom, de a másiknak sajnos nem sikerült kikeresnem a mappáim közt. Sajnálom. :S 


Szerintem sokak fejében felötlött már a kérdés, hogy mégis honnan szerzem a lineartokat a rajzaimhoz? Tulajdonképpen egyszerűbb, mint az 1x1. Csupán fogom a Google-t, megnyitom a képkeresőt, és beírom, hogy kiss lineart vagy girl lineart. Itt pedig a rengeteg változat közül szoktam válogatni, amit kiad. Igazából ennyi. A másik téma, amit szerettem volna még felhozni, az nem más, mint hogy a rajzaim többségében szerepel egy szőke hajú srác. Ennek okát szeretném még felkutatni ebben a hosszú rajzos posztban. Szóval, tulajdonképpen a rajzok többsége egy szerepjátékhoz készül, azon belül is a karakterem pasija egy szőke hajú fiú. A karakterem pedig a barna hajú lila pulcsis csaj akit a második képen láthattok. Gondoltam, ezt most így elmondom annak, akiben felmerült ez a kérdés. :) Szóval, szerintem ennyi is lett volna mára ez a rajzos poszt, remélem, tetszett nektek! Majd írjátok meg kommentbe a véleményeteket a rajzokról, ha szeretnétek. :) Tulajdonképpen én mentem is! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése