2015. április 4.

Új munka


Tshőő (szvegjoló köszönés). Épp most készítettem egy fejlécet, az új blogomra, mivel én is szeretnék magamnak egy blogot, ami a sajátom és ahhhw (hülye?). És lehetséges hogy nem ez a fejléc lesz rajta, hanem készítek egy másikat, de nekem ez nagyon tetszik. Szerintem eddigi legjobb munkámnak mondhatom. Hamar elkészült, egy fél óra alatt, és mégis jobb mint a többi. Más fejlécekkel nagyon sokat szoktam bajlódni. Amúgy meg nekem vannak ilyen izéim (aha, igen folytasd) hogy ha van egy modell a fejlécre, és nekem nem tetszik akkor az a fejléc ronda lesz. Szóval mutatok nektek egy képet róla:



Kérlek szépen, mi a jó ég ez? Igen én csináltam, nem is olyan rég, és hogy tudtam összehozni egy ilyen kakit? xD Na mindegy hagyjuk a múltat. (bölcs) Szóval itt az új munkám, amit NE VIGYETEK EL! mert csak megosztom veletek, és ez nem elvihető, hozok majd olyant is, következő bejegyzésemig tshőő! :)

                                                           MOST KÉSZÍTETT FEJLÉC:


SHADOWPOWAA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése