2015. április 2.

Vicces képek

Sziasztok! :)

Egy meglepetéssel érkeztem nektek, ami már várható volt de eddig nem ejtettem róla egy szót sem. Ez pedig a tavaszi szünet! Pontosabban az, hogy tegnap elkezdődött nekem a tavaszi szünet és egészen jövő hét szerdáig tart! Tehát, jövő hét szerdán még sok poszttal érkezem és csütörtökön kezdődik a suli. A szünet alatt próbálok sok mindent hozni de ugye a szünet nem azért van, hogy végig blogoljunk, szeretnék végre élni egy kicsit. És nem vicc, mióta behoztam az új poszt rendszert, a napjaim konkrétan így telnek:

Reggel felkelek háromnegyed 6-kor, negyed óra alatt összekapom magam és felöltözök/reggelizek/zuhizok. Utána bekapcsolom a gépet és egészen 7 óráig nagy sietségben blogolok. Ilyenkor szoktam megírni az aznapi posztokat. Aztán elindulok suliba, majd délután hazajövök és egyből tanulok. Fél 3-kor szoktam hazaérni, és körülbelül fél 5-5 óráig tanulok. Utána gép be, egészen 9 óráig írom a posztokat és egy kicsit pihenek illetve más programjaim is vannak. Ha pedig van valami verseny a közeljövőben akkor a tanulás 1-2 órával megtoldódik így pedig még jobban igyekeznem kell. 9-kor gép ki, vacsi és fekvés.

Egyszóval semmi időm nem volt foglalkozni egy kicsit magammal illetve más dolgaimmal. Most szeretnék erre is időt ejteni. :) Lehet, hogy ezzel kapcsolatban is lesznek majd posztok és akkor lesz valami újdonság is a blogon. Például van egy játék amivel rendszeresen játszom és akkor arról lehetne arról 1-2 videó is. Szóval majd ezzel is szeretnék foglalkozni. :) Na de addig is hoztam nektek 10 darab vicces képet. Vigyétek őket egészséggel, próbáltam tényleg jókat válogatni. :)










LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése