2015. május 1.

MIVANBENNNE #2

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a MIVANBENNNE második részével! Sajnos most nem egy kért videóról fogok írni, mert nem volt kedvem ahhhhoz, de szerintem egy 30 perces videó pont kárpótolja azt a négy darab 4-5 perces videót, amit kaptam. Sőt, még többb is, mivel köztudottt, hogy 4x5=20, így 10 plusz percet is kaphatttok. Magyar, enjoy! OwO

Angela Sims - 1. Videó - Sims 3 Leszáll az éj 01!



Angela Sims: Sziasztok, üdvözlök mindenkit, Angela Sim vagyok, ez pedig ittt a Sims 3. Ez az én leges-legelső videóm, és most így elöljáróban elmondanám, hogy nekem megvan a Nemzedékek, a Leszálll Az Éj, az Évszakok, az Álomálllások és a Szigetvilág, cucccos kiegészítőkből pedig a Várossszépítő Cucccok és a Királyi Lakosztály Cucccok. Viszont hamarosan tervezek megvennni egy újabbb kiegészítőt. Arrra gondoltam, hogy ez most egy Leszálll Az Éj videósorozat lesz, ezzel fogom kezdeni a csatornámat, és remélem, hogy nektek ez tetszeni fog. Szerintem akkkor csapjunk is a lecsóba! 

*Töltőképernyő tölt.*

Arrra gondoltam, hogy két nő simet csinálnék és egy férfit, na, szerintem, lásssuk is. Mindig a nővel szoktam kezdeni, általában pedig be szoktam álllítani, hogy milyen legyen a testalkata, tehát vékony legyen, kövér, vagy ne legyan rajta izom, legyen izmos, tehát ezzzel szoktam kezdeni és utána a fejet, majd a hajat álllítom be és a nevet szoktam a végére hagyni, tehát amikor már a személyiséget is megcsináltam, meg mindent. Általában alap arcot szoktam választani nekik, de nem mindig, tehát el tudok térni az alaptól. Úgy döntötttem, hogy most választok neki tetoválást…mondjuk a karjára, mondom a karjára! Milyen legyen, ilyen vagy ilyen? Nem tudom! Nem is tudom…aha, szerintem ez jó lesz. Méret, egy kicsit nagyobbb legyen…így, és mondjuk legyen a kar felső részén…jó, akkkor ne. Jó, akkkor legyen így. Jaj, de…a hajat nem csináltam meg! Jó, akkkor én most olyan hajat fogok választani, ami a Leszálll Az Éj kiegészítővel jöttt, ezek a hajak, megmutatnám. Ezt nem igazán szoktam használni, nem tartozik a kedvenceim közé. Ezt jobbban szeretem, igen. Van ilyen, és akkkor ittt még ilyen kopasz hajak vannnak, mármint nem kopasz, hanem egy minta van bele borotválva, de ezeket sem szoktam használni. Most legyen szerintem ez, ez jó lesz. A szemöldöknek szerintem ez jó
lesz. Opppá, a hátán még maradt tetoválás? Oda pedig nem akartam, jó, akkkor térjünk ide vissza, mert nem sikerült teljesen megcsinálni. Jó, a hátára még teszek egy kicsit, de nem, nem sokat. Jó, és még a lábára, oké. Akkkor nézzzük most az öltözködést, oké. Akkkor leveszem azt a karkötőt róla, mert nem tartozik a kedvenceim közé, oké, és akkkor lásssunk valami ruhát. Igen, innnen szeretnék választani egyet, hmmm, nem tudom. Ez tetszik, akkkor jó, legyen ez, és akkkor nézzzünk hozzzá valamilyen farmernadrágot. Hááát, neee, ilyen azért ne legyen, oké, ez jó lesz, és szerintem ezzzel a cipővel jó is. Akkkor elegáns, tehát én ottt egy alapnál szoktam maradni, általában ugyanazt választom, de nem okoz nagy gondot, hogy esetleg eltérek az alaptól. Pizsomának ez jó, oké, akkkor rendben, és nézzzünk még valamilyen kinti viseletet. A kinti viselet az évszakok kiegészítővel érkezettt, de ezt majd elmondom amikor azzzal kezdek el játszani. Igen, egyszerrre majd többb videósorozatot szeretnék működtetni, tehát nem csak egyet. Nézzzük a személyiségét, szerintem legyen mondjuk virtuóz, túl érzelmes, nem is tudom, sztárnak születettt, igen, az mindenképppen, akkkor, reménytelenül romantikus, és mondjuk legyen lázadó. Rendben, akkkor megnézzzük mi is lehetne, oké, akkkor szerintem legyen ez az ’Egyszemélyes Együtttes’, bőgő kísérje zongorajátékát, rendben van, ez szerintem megoldható. Legyen rock a kedvence, és akkkor az ínyenc szendvics, oké, akkkor legyél mondjuk rák, oké, és akkkor még csináljunk két női simet is melllé. Azt elmondanám, hogy nekem nincsenek letöltöttt tartalmaim, csak amikor regisztráltam a játékot, akkkor érkeztek mindenféle hajak, ruhák, tárgyak, tehát nem rendelkezem olyan tartalmakkkal, amiket letöltötttem, és nevet nem választotttam neki. Legyél mondjuk, legyél mondjuk, legyél mondjuk, Oliver Claiton. Én mindig angol neveket szoktam választani, mert nekem kicsit furcsa, hogy magyar neveket generál a játék. Szerintem a fekete haj jó lesz, de egy kicsit sötétebbbre szeretném, tehát errre a nagyon-nagyon-nagyon feketére, jó, de a melírt szerintem barnára csinálom. Jó, és akkkor neki is innnen választok valami hajat, de, nem tudom, ááá, nem, nem innnen választok. Ez milyen? Hááát, nem igazán tudom. Nézzzünk valamilyen kalapos hajat, ááá, nem, oh, ez jó lesz, oké. Jó, mondjuk legyen zöld szeme, akkkor így, és akkkor egy kicsit megváltoztatnám, jó, csak ne legyen mindegyik Simnek ugyanolyan az arca. Akkkor, neki is innnen fogok választani, tehát, ha megtalálom, oh, meg is van, oké, nem tudom, hogy melyik legyen, szerintem, hááát, nem tudom, lehet akár, nem tudom, oh, szerintem ez jó lesz, hát, nem tudom, pedig igazából ez egész jó lennne, nem tudom, szerintem ilyen fekete lesz, ez jó lesz, átváltoztatom feketére, igen, szerintem ez így jó lesz, mindennnnapinak akkkor nézzzünk egy elegáns viseletet, ez milyen, hááát, nem tudom, oh, ez így jó lesz, és akkkor, én nagyon-nagyon-nagyon szeretem a Leszálll Az Éjes cipőket, szerintem nagyon jól néznek ki, ez jó is lesz, csak legyen fekete, akkkor nézek valami pizsamát, szerintem ez jó lesz teljes mértékben egy pizsomának, oh, fölső jó lesz, meg a nadrág is, csak a cipőt változtatnám meg, jó, legyen akkkor valami fürdőruhát, hááát, oh, ez remek lesz, és akkkor valami kinti viseletet néznék neki, így ni, és legyen ez a csizma, mert ez nagyon jó, ezt is szeretem, így jó is lesz, és akkkor nézzzünk neki valamilyen személyiségjegyeket, te legyél csókkkirály, akkkor mondjuk hidegkedvelő, nagyon szeretem ezt a személyiségjegyet, akkkor mondjuk, mondjuk, mondjuk, művész, legyél sztárnak születettt, mindenféleképppen, és mondjuk, talpnyaló. Oh, ez tök jó, A Direkt Törökgyöngye, oké, legyen akkkor A Direkt Törökgyöngye, az jó lesz, és akkkor legyen mondjuk tajték-kék, latin zene és mondjuk vegetáriánus grilllezettt szendvics, oké, legyen mondjuk nyilas, és akkkor nézek még egy simet, oh, de nevet már megint nem választotttam neki, igen, nézzzük akkkor neki a nevet, legyél mondjuk, mondjuk, mondjuk, Mary, Mary, Mary, Henderson, oké, akkkor ennnek nagyon tekintélyesen fehér bőre lesz, legalábbbis én úgy szeretném, jó. Akkkor neki vöröst hajat szeretnék, hááát, nem ilyen vöröset, jó, akkkor megnézzzük, mert neki már tudom, hogy milyen hajat szeretnék, jó, akkkor fehér lesz, aha, jó, oké, akkkor egyeztesssük a szemöldököt hajvégek színével, így ni, oké, jól van, így jó lesz, akkkor a szeme legyen rózsaszín, egy kicsit sötétebbb, jó, rendben, akkkor, nem is tudom, legyen szeplős, nem, ne legyen szeplős, csak ezt a nagyon erős sminket leveszem, de nézzzünk azért valamit, jó, legyen ilyen, ez szép, akkkor nézzzünk valamit, egy ilyet, oké, rendben, akkkor, ez milyen, jó hát ittt, jézusom, mit nézek ittt, mármint rosssz csoportban voltam, tehát az öltözékeknél voltam a felső hejet, hú, azt nem szeretem, oké, és akkkor nézzzünk valami gagyát, mármint nadrágot, nem tudom, ezt a szoknyát nagyon szeretném, de akkkor viszont nézek valami más pólót, ez jó lesz, de akkkor viszont, ha betöltődik, lehet, hogy rózsaszínre csinálom hátul, oké, így jó, rendben, és akkkor a cipője milyen legyen, hú, ez így jó lesz, magától adódóan a rózsaszín lesz a kedvenc színe, akkkor nézzzük meg az elegáns ruhát, jó, ezek nem tudják, mi az a rózsaszín, tehát ezt akarom kihúzni ide, na, ezt, húzzzuk át ide, oké, jó, köszönöm, és akkkor nézzzük meg a cipőjét, igen, akkkor szerintem neki ilyen egybe pizsomát fogok választani, nem is tudom, nem is tudom, nem is tudom, oh, ez jó lesz, igen, ez jó lesz, biztos, hogy ez jó lesz, ja nem, ez lesz, oké, akkkor igen, és akkkor ugyanilyen rózsaszínre csinálnám, így, igen, és ez legyen mondjuk fekete, vagy nem is, fehér, igen, legyen fehér, a fehér jó lesz, oké, és leveszem róla a szemüveget, hú, ez mi, jó, és akkkor nézzzük, oh, ez remek, pont jó kinti viselet, jó, akkkor legyen mondjuk Elkötelezetttségi Problémás, mondjuk, mondjuk, mondjuk legyen Túl Érzékeny, hihihi, akkkor, Sztárnak Születettt, hihihi, akkkor, Sznob, hihihi, és mondjuk, Rendszerető, és akkkor mondjuk legyen Filmsztár, akkkor az ő kedvence a rózsaszín, akkkor a popppot szereti, és legyen mondjuk Grilllezettt Sajtos Szendvics, oké, és te legyél mondjuk vízöntő, rendben, nem adtam neki nevet, rendben, akkkor te legyél mondjuk Julia Parker, oké. Nem lesznek együttt, tehát nem adom meg a kapcsulatokat, mert csak lakótársak, tulajdonképppen, és ugye láthatjátok, hogy őt, Juliet, olyanra változtatttam, hogy Elkötelezetttségi Problémás, ezért fog elvennni senkit, mást viszont tervezek, tehát ne agggódjatok, minden úgy lesz, ahogy én azt szeretném, nem is tudom, egy háromszobás, na jó, legyen ez, és ittt legalábbb közel is van a városházához, meg mindenhez. Akkkor én majd álllást is válllalok nekik, mindenkinek, de most viszont ittt befejezem ezt a videót, mert, hát befejezem, igen, vagyis hát, előttte még elküldeném őket álllást válllalni, ezt nem kelllettt volna bezárni, téged viszont nem küldelek el álllást válllalni, neked húsz nap van hátra, neked huszonegy és neked is húsz, igen, neked majd mindenképppen álllást válllalok zenei pályán, rendben, tehát, ittt, akkkor menjünk, pilllanat, bocsánat, csak elküldöm őket, és utána berendezem a házukat. Menj el gitárórára, zongoraórára, nagybőgőórára, dobórára, és azután Válassszon Zenei Hivatást, akkkor téged pedig ide küldelek el, akkkor Válllassszon Hivatást A Filmipar Terén, karizma kelll, tehát Menjünk Be Karizma Órára, rendben, akkkor megcsinálom a házukat, igen, akkkor, szerintem én ittt egy kis változtatást ezközölök, mondjuk így, így, így, szerintem ez így jó lesz, csak akkkor teszek ide még egy ablakot, amit úgy látom, nem tehetek, akkkor majd lámpák lesznek, de ajtók viszont azért kelllenének, igen, így, akkkor ajtó, igen, és akkkor így, de nem ilyet veszek, így, és így, oké, ez így jó lesz, akkkor veszek lámpákat, igen, rendben, és akkkor még ide is teszek lámpát, akkkor a konyha szerintem rendbden van, akkkor csináljuk meg a szobájukat, ittt a lányok lesznek egy szobában, tehát ez lesz majd, kiknek a szobái, jézusom, nem jut eszembe a nevük, Oliver, oké, Julia és Mary, jó, jó, jó,  most akkkor megjegyzem a nevüket, akkkor adjunk neki mondjuk egy ilyen ágyat, szerintem ez teljesen jó lesz, és akkkor egy ilyen öltöző szekrényt, rendben, és akkkor teszek neki még egy kis éjjjeli szekrénykét, igen, remek, és akkkor valami kis lámpát is kéne nézni, ha találok, ez tök jó, szerintem még ide illlik is, igen, így, pont a fülébe fog csörögni az óra, nagyon boldog lesz, jó, akkkor külön ágyat fogok nekik vennni, méghozzzá ilyet, én mindjárt meg is csinálom a mintájukat, és akkkor ez legyen bőr és szőrme, nem, oh, igen, ez jó lesz, és akkkor ennnek meg mondjuk ilyen legyen az ágy, nem, neked is ilyen lesz, és neked is bőr és szőrme lesz, jó, neked meg ilyen, és akkkor oda beteszek egy öltöző szekrényt, egy ilyet, és teszek fölé egy tükröt is, azért, hogy valahogy kinézzzen a szoba, ha már ittt élő emberek laknak, természetesen lesz gyerekük, nem tudom még, hogy hogy hogy leszek, és akkkor majd, amikor meg majd híresek lesznek, akkkor átköltöznek ide, igen, akkkor én most ittt ezt a videót befejezem, majd legközelebbb találkozunk. Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése