2015. május 15.

Omágád, könyvboritó

HALI!

Itt lennék egy bejegyzéssel ... Hát már elég rég voltam errefelé, de hát tudjátok tanultam, meg van má' blogom is, és azt is fent kell tartsam. Amúgy most nem tudom, de nagyon fel vagyok pörögve, ez most csak úgy rámjött. Na de mindegy, pont most, vagyis hát nem most, hanem 10 perccel ezelőtt megcsináltam életem első könyvboritóját. Hát annyira büszke vagyok magamra, hogy azt el sem hiszitek. Amúgy észrevettem, hogy minnél többet ps-ezek, annál jobb dolgokat tudok csinálni /hát igen, ez általában így szokott lenni/. De milyen bejegyzés lehet is ez? A címben benne van hogy könyvboritó, szóval most egy PSD könyvboritót hoztam nektek. Ilyen még nem volt ezen a blogon, szóval ebben első vagyok /ügyes vagy Mánu, ügyes vagy/ na de lássuk a könyvboritót, remélem tetszeni fog, és ne tüntessétek fel sajátként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése