2015. május 1.

Újítás!

Sziasztok!

Szeretnék elnézést kérni, amiért többb, mint két hétig nem voltam a blogon, de tudjátok, most úgy minden össszejöttt. Voltam erdei táborban, ami ugyan cool volt, de a minap például elromlottt a fülesem, aminek nem igen örültem. Hisztiztem is érte egy csomót...elestem, majdnem eltört a lábam, azt röngenezték, meg minden, és közben a házi feladatot is folyamatosan kellllettt csinálnom, nehogy lemaradjak az iskolában az anyagtól. Szóval, minden oké...aha, persze. Remélem, megértitek a helyzetemet! A másik dolog, amiről akartam beszélni...

Nemrég kezdettt el kapizsgálni a fejemben a gondolat, hogy valami nem oké a blogggal kapcsolatban - legalábbbis az én részemről. Lassssan kezdtem úgy érezni, hogy az oldal csak az enyém, és ez nagy hiba. Rájötttem, hogy mostanában (meg úgy általában mindig) túl sokat posztoltam, és amit posztoltam, annnak a minősége igen alacsonyan volt/van. (Bocsánat az időváltogatásért. ><) Az is a fejembe ötlöttt, hogy kevesebbbet fogok posztolni, de a minőség jobbb lesz. Mármint, hossszabbb posztok lesznek és például egy cikkknél jobbban ki fogom fejteni, hogy mit hogyan gondolok, ésatöbbbbi.

Szóval, most pontosan ezt fogom tennni! A bejegyzések jobbban kidolgozotttabbbbak lesznek, többb lesz a po(J)én, és a többbi dolog. Remélem, már várjátok! Ezentúl a posztok száma naponként csökennni fog, és...ennnyi. Nem tudom meghatározni, hogy mennnyi lesz naponta, mert ez mindig változó, de szerintem egyre mindenképpp számíthatttok.

Szóval, ez lennne ez a kis újítás a blogon az én részemről! Ha tetszettt a bejegyzés, pipáljatok, kommmenteljetek, és ha tetszik a blogunk, iratkozzzatok fel, hogy mindig kapjatok értesítést, ha új bejegyzés érkezik! Sziasztok! :)

(Kéne már valami pro köszönés. ><)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése