2015. június 28.

Kritika 10.: Anime/Manga Világ

Jó étvágyat. Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a kritikát, de egyéb okok miatt nem tudtam megírni. De akkor most jöjjön is.

Fejléc: 
Egy egyszerű, de praktikus fejléccel találom szembe magam mikor belépek a blogba. Nincsen túl csicsázva, és a színek a sablonhoz íllőek. Talán annyi, hogy én az "Anime/Manga Világ" feliratot, más betűtípussal írtam volna.
10/10

Design: 
Nincsen agyonkódolva viszont apróbb hibákat észrevettem. Például az első mondatnál,
"Mivel találhatód szembe magad az oldalon?" A találhatod, az rövid "o". A menüvel nincsen gond, viszont a chat betűszíne rettentően rossz. Egyáltalán nincs ilyen szín a blogon. Ajánlom a ColorPic programot, ahol megnézheted, hogy milyen a kódja egyes részeknek a blogon. 
10/9

Tartalom: 
Tartalmas és hasznos a blog, mivel rengeteg anime van fent. Bár, ha már ez nem egy hivatalos oldal, és hiányolom a kritikákat egyes animékről. Esetleg lehetne olyan, hogy az olvasók írnak egy animét, és ti arról írtok kritikát. 
10/10

Összegzés: 30/29
Sajnálom, hogy nagyon rövid lett, de nem tudtam hosszabb kritikát írni. A történetes blogokat jobban szeretem kritikázni. Tessék tőlem rendelni nyugodtan, mostantól próbálok hosszabb kritikákat írni, és mindent kifejteni.

LUCY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése