2015. február 22.

10 dolog, amit csinálhatsz, ha unatkozol

Sziasztok! :)

Először is, jó reggelt mindenkinek! :) Remélem, jól aludtatok! Már nincs annyira reggel, de nekem még az van. :D

Nem tudom, tudjátok-e, de ez a blog nem kifejezetten egy design oldal. Ezt már tapasztalhattátok is, például a 'Ki rejtőzik a sorok mögött?' bejegyzésekben. Nos, ilyesmi bejegyzés még nem volt, de arra gondoltam, egyszer mindent el kell kezdeni, úgyhogy ma hoztam nektek egy olyan bejegyzést, amiben 10 dolgot fogok ajánlani, amiket csinálhatsz ha unatkozol. Nos, nem szeretném hosszúra nyújtani a szót, szerintem kezdjük is! :)

1. Tanulj! Valljuk be, nem mindenki jó a tanulásban, de hidd el, nem árt, ha megtanulsz ezt-azt, mert akármennyire hiszed és akármennyire nem, de vannak olyan dolgok, amiket az életben még fel tudsz majd használni!

2. Egyél valamit! Szerintem mindenki szeret enni, én legalábbis biztosan. Néha a normális napokon is roppant jól esik enni egy szendvicset, esetleg valami gyümölcsöt vagy csak simán sonkát magára. Magyarul edd azt, amit szeretnél, nem kötelez senki arra, hogy ezt vagy ezt fogyaszd el!

3. Edzz egy kicsit! Az edzés senkinek sem árt! Hidd el, nem fog fájni, ha leadsz néhány plusz kilót magadról, maximum elfáradsz egy kicsit, de ez elkerülhetetlen...

4. Telefonozz! Nincs olyan ember, akinek ne lenne telefonja! Tudod, mit kell tenni: Játsz rajta, nézz YouTube videókat vagy tölts le új és hasznos alkalmazásokat!

5. Gépezz/Laptopozz! Ha nincs géped, ott a laptop! Ha nincs laptopod, ott a gép! Ha pedig egyik sincs, ne magadra vess! Játsz a kedvenc játékoddal, olvass blogokat vagy nézz fel a kedvenc hírportáljaidra!

6. Aludj! Egy kis pihenés senkinek sem árt! Néha igazán jól esik egy kis időre kikapcsolni az agyadat és pihenni.

7. Olvass! Legyen az blog, könyv vagy esetleg egy folyóriat, mindegy hogy mit, de olvass! Olvasni jó, mert megnyugtat és feltölt energiával. Legalább is engem.

8. Rajzolj! Senkit sem érdekel, hogy nem vagy őstehetség; attól még ugyan úgy szabad rajzolnod, hiszen a világban mindenkinek egyenlő joga van azt csinálni amit több ezer ember csinál rajta kívül! Lehet, hogy nem olyan szinten, de ez már más dolog.

9. Csinálj valami kaját! Jó, tudom, ez majdnem ugyan az, mint az 'Egyél valamit!' pont, de ez a kettő azért még is csak két különböző dolog, és nem mindegy hogy ételt csinálsz vagy eszel.

10. Társasjátékozz a családoddal! Igen, ez az első és utolsó pont amihez szükséged van egy másik emberre magadon kívül. Mindenki szeret társasozni, hát akkor miért ne csinálhatnánk?

Nos, szerintem ennyi lettem volna mára! Este felé még várható 1 poszt, miután tanultam meg minden. Szóval, én nekem tényleg mennem kell, sziasztok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése