2015. február 21.

Kritika 3.: Az álarc mögött + Félig 'Born To Die'

Sziasztok! :)

Igen, jól látjátok, a Born To Die nevezetű blogot kihagytam, ami egy roppant egyszerű okból történt: Annyi gif van az oldalon, hogy teljesen lelassítja a rendszeremet és nem tudom elolvasni, mi van oda írva mert a gép iszonyatosan laggol. Gyerekek, ne tegyetek ennyi gifet az oldalra! Most lehet izélni, hogy bunkó vagyok, amiért egy ilyen kis ok miatt kihagytam egy oldalt, de gyerekek, ha laggol akkor laggol, ez ellen nem tudok mit tenni. Azért a kinézetről elmondom a véleményem, nekem a fejléc nem annyira tetszik, de ez ízlés kérdése. Szeretem a szürke designokat, de én így késő téllel mást várnék. Mármint oké, most biztos sokan mondják, hogy egy blog kinézetének nem a jelenlegi évszakhoz kell igazodnia, de én ilyen blogokat ősszel és télen látok. Nem egy kifejezetten tavaszias design, ezen felül tetszik, hogy nem csicsáztad túl. Azt még elmondanám a bloggal kapcsolatban, hogy nem szeretném lejáratni az írót vagy akár az oldalt, csupán elmondtam a véleményem, miszerint szerintem kevesebb gif kéne az oldalra.

10/8

Csak hogy egy példát vessek fel, Az álarc mögöttben is vannak gifek, de közel sem annyi, mint a Born To Dieban. Így ránézésre csak a helyesírásról tudok véleményt mondani, azt kell mondanom, az teljesen rendben van. Persze ez nem biztos, és mivel annyira laggol, hogy nem tudom elolvasni, tényleg semmi sem biztos. Na de szerintem lépjünk túl a témán, és kezdjük el a kritikát! :)

Kinézet: Egyből beleszerettem. Imádom a kéket, és nem tudom, hogy ez csak ideiglenesen ilyen, vagy mindig ilyen szokott lenni, de a kék a farmerhatással keverve iszonyatosan barón néz ki. Tényleg imádom, és...ahhh. <3 Egy szó: Gyönyörű!
10/10

Történet: Szintén imádom. Alexander már a harmadik fejezet után nagy favorit lett és olyan hűen írod le az eseményeket, hogy még a halam is elhinné - kár hogy nincs halam. Na jó, szar poén volt, de az írásomban nincs irónia, tényleg azt gondolom: Fantasztikus ahogy írsz. A helyesírással egyáltalán nincs bajom, a fogalmazás tökéletes, és úgy írod le a karakterek élzelmeit, hogy az olvasó teljesen át tudja érezni - ez esetben én. Úgy érzem magamat, mintha én lennék Nica, és a jövőből olvasnám a múltbéli gondolataimat. Kívülről látom magamat, hogy mit csinálok, lehet, hogy már meghaltam, és a testem csak egy szellem amivel a múltat nézhetem, de akkor is fantasztikusan érzem magam. Jó végignézni a múltban történt eseményeket, de néha elszörnyedek azon, amit látok. Olyan, mintha ez egy napló lenne, amibe bele tudok bújni. Imádom a történetedet, és tényleg nem lehet megunni! Elvileg holnap érkezik a következő rész. Én már nagyon várom. <3
10/10

Nos, szerintem ennyi is lettem volna mára! Holnap próbálok még posztolni, de nem ígérhetek semmit! Sziasztok! :)


2 megjegyzés:

  1. Kedves Letty!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikádat, hihetetlenül jól estek a szavaid. ^^ Örülök, hogy tulajdonképpen mindennel meg voltál elégedve. A kinézet színe eddig mindig ilyen volt és nem is szeretném megváltoztatni, mert szerintem illik a történethez és nagyon szeretem. :D
    Igen, a fejezet tegnap ki is került, nem tudom, hogy olvastad-e már, de nagyon remélem, hogy azzal is legalább ennyire meg leszel/vagy elégedve, mint az eddigiekkel. :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikádat!

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mircsi!

      Először is, bocsánat a késői válaszért. Igen, imádom a történetet és a kinézetbe is első látásra beleszerettem. :) A fejezet még nem olvastam, hiszen mostanában vagy a magánéletemmel vagy a bloggal foglalkozom, nem nagyon akad szabadidőm de ígérem, hogy hétvégén szakítok neki időt és elolvasom! Bár már most tudom, hogy mindenképp tetszeni fog. :)

      Nincs mit! Örülök, ha jól esett hallani. :)

      Törlés