2015. február 19.

Kritika 2.: ~ I Found Myself ~

Sziasztok! :)

Eljöttem nektek az ~ I Found Myself ~ kritikájával. Bocsánat, amiért ilyen sokáig tartott a megírása, de a történet alapvetően elég hosszú és jelenleg 7 fejezet van rajta a bemutatóval együtt. Nekem legalább 2 órába telt az egészet elolvasni. Ez persze szerintem nem rossz, nekem legalábbis tetszett a történet, de szerintem kezdjük is!

~ I Found Myself ~

Történet: Az alapsztori alapvetően tetszik. Kicsit sablonos, még is egyedi és sok benne a fordulat. Én például az álmomban sem gondoltam volna, hogy Eric megy Ariával Sydneybe (asszem oda mentek a rajzverseny nyereményeként). De azt sem hittem először el, hogy Aria csókolózott Ericcel, utána pedig nem sokkal már Keszidivel izélt. Értitek, na. Szóval szeretem a fordulatokat, és ebben a blogban szerintem van bőven. A helyesírás is rendben van, az egyetlen dolog, amire oda kéne figyelned, az az, hogy a gondolatjel után mindig szünet van. Valahogy így:

- Mire gondolsz most?
- Arra, hogy hogy lehetsz ennyire hülye!

A fogalmazás az még az, amit néhány helyen nem értek, és van néhány félregépelés is, de ez teljesen természetes, nagyon semmit nem lehet tenni ez ellen, maximum azt, hogy lesz egy bétád, aki mielőtt kirakod a részeket, átnézi azokat és szól a hibákról. Ha fent vagy facebookon, ott is van egy ilyen csoport, valami ilyesmi a neve: Világ bétái, egyesüljünk! Nyugodtan keress rá és ha bevettek írj oda, nem fogják leharapni a fejedet, kedves közösség és hidd el, segíteni fognak. Ezt egyébként melegen ajánlom mindenkinek, mert fantasztikus dolog! :)

20/18

Nos, azt hiszem, ennyi is lenne ez a poszt, remélem, tetszett nektek, meg minden, és azt hiszem, én mennék is! Holnap fél 4 után számítsatok posztra, illetve ma még szerintem mindenképp lesz 1-2, úgyhogy várjátok! :)

Letty voltam, sziasztok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése