2015. február 19.

Kritiika 1.: Memories in the last seconds



Háááj! Ez má' beköszönés. Szóval sziasztok, észrevettem a chaten hogy még egy ember kért tőlem kritikát, szóval most ezzel jöttem. Igen azért ezzel és nem a másikkal mert ennek még csak a prológusa van meg és azt hamar elolvastam. (bíköz wáj nát?) Szóval akkor kezdjük:

Memories in the last seconds

Történet

Hát mivel még csak a prológus van meg ezért még nem nagyon tudok véleményt mondani. DE ettől függetlenül még megpróbálok. Megmondom őszintén nem nagyon szeretem az ilyes fajta könyveket, sorozatokat stb, nekem olyan nehéz a felfogó képességem hogy kétszer kellett elolvasnom ahhoz hogy értsem mit ír ott. (tudom borzasztóan okos vagyok) De ebben mégis van valami ami megfogott, fel is iratkoztam rá, és ha te így fogsz írni akkor biztos hogy olvasni fogom még.

10/9

Design

Azta ***** :)) Gyönyörű design, ahhoz képest hogy még most kezdted el ezt a blogot egyszerűen nem jutok szóhoz. (azért írok, muhahaha, najó abbahagyom) Szerintem csupán a kinézettel is odatudod csábítani az embereket, függetlenül hogy milyen a történet. Azt írtad hogy a fejlécet te készítetted, amihez gratulálok nagyon ügyes vagy. :) Még egy megjegyzés, hogy a GIF-ek ne legyenek feketefehérek. De ha nem találsz mást akkor jó persze az is de ez már az én bajom, lehet csupán csak egy kép is ott. De ezt inkább hagyjuk :)

10/10

Szóval ez lett volna az első kritikám hát eléggé bénán írtam szerintem, de CSAK AZ ELSŐ!!! Szóval ennyi lettem volna, sziasztok!

20/19



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát. Az írást most kezdtem el, viszont design átalakításokat már rendszeresen csinálok egy design blognál. Köszönöm, hogy időt szántál a kritika megírására. Annak pedig külön örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a blog. :)

    - Adalia White

    VálaszTörlés