2015. február 8.

Ruha átszínezése


Sziasztok. Itt lenne az első bejegyzésem, ami egy tutorial lesz amelyben megmutatom hogy hogyan kell ruhát átszínezni Photoshop CS6-ban. Azt nem tudom hogy így kell-e csinálni az előző verziókban is, de szerintem nincs nagy eltérés köztük. Szóval akkor lássuk is a tutorialt!

- Először is nyissuk meg azt a képet amelyet szerkeszteni akarunk.


- A második lépés hogy válasszuk ki a Sokszög Lasszó eszközt.


- Miután kiválasztottuk, kezdjük el kijelölni azt a részt, amelyet át szeretnék színezni.


- Miután kijelöltük, menjünk a Kép fülecskére azon belül pedig a Korrekciókra.


- Most menjünk a Színcsere menüpontba.


- Itt a pipetta eszközzel kezdjük el kijelölni azt a részt amelyet a Sokszög Lasszóval kijelöltünk (Ezt rosszul fogalmaztam meg, de remélem érthető volt. :D)

- Aztán menjünk az Eredmény feletti kis kockára.


- Itt válasszuk ki hogy milyen színt szeretnénk a ruhának, aztán okézzuk le és ha maradt olyan rész ahol nem színezte be, ott jelöljük ki megint és színezzük ugyan olyanra, amivel a ruhát beszíneztük.

Itt az én eredményem:


Remélem segítettem és érthető voltam. Ha valami nem sikerült, jelezzétek kommentben. Sziasztok. :)

                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése