2015. március 12.

Álmaim #1

Sziasztok! Ez az úgymond cikk/cikkek arról fognak szólni,hogy leírom az elmebeteg álmaimat. De először is kezdjük pár érdekességgel az Álomról.


  • Az álom képek, gondolatok, hangok és érzések összessége, mely az agyon fut át alvás közben.
  • Rudolf Steiner szerint az álmokban jellemzően nem az álomképek a lényegesek, hanem az érzések és a hangulatok. Ő is úgy látta, hogy a képek és érzések az elmúlt napok reminiszcenciái, pontosabban a néhány napos emlékek régebbi emlékképzeteket is előhoznak. Az álmok többnyire szimbolikusan formában és kaotikusan jelennek meg. Szerinte az álmokban az érzések váltják ki a képeket, ezért annak az álomfejtésnek nincs sok megismerési értéke, amely pusztán a képek alapján próbál magyarázatot keresni. 
Forrás: Wikipédia

Ez egy régebbi álmom lesz és próbálom érthetően leírni.

Szóval az egész úgy kezdődött, hogy mentem haza iskolából. Útközben felismertem az úton Nick Jonas-t és odajött hozzám és mondta, hogy álruha kellene neki. Bementünk a házunkba és adtam neki egy barna mellényt meg egy szemüveget. Aztán a kiskutyáink (mert akkor voltak) átszaladtak a 3 házzal arrébb lévő szomszéd nénihez. Szaladtunk a járdán utánuk Nick-kel és akkor a néni elkezdi: 
- Hát ez nem lehet igaz! Vigyétek már el innen a kis dögöket!
Jó megfogtuk és hazavittük őket. Aztán Nicktől megkérdeztem:
- Hát Joe és Kevin hol van? 
- Hát ők nyaralni vannak.
Aztán Nick eltűnt és bementem a házunkba. A házunk egy templom volt, ahol öreg nénik imádkoztak...Szétnéztem, és ott volt egy hinta. Azon nagyon sok kristály volt, és belőle kilógott egy koponya. És így lett vége az álmomnak.

Tudom ez nem volt túl izgalmas, de vannak jobbak is. >< De ez 3 éve még megrázó volt, hogy egy csontváz ott volt a hintán. >< Remélem tetszett nektek ez és kommentben jelezzétek, ha folytassam ezt az álom cikk sorozatot.


Lucy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése