2015. március 12.

Ki rejtőzik a sorok mögött? ~ Lucy

Sziasztok! Na akkor beszállok én is ebbe. Most pár tulajdonságommal, érdekességekkel jövök, de később talán egy két érdekes napomat vagy egy két történetet is leírhatok nektek. Meg persze érzéseimről és minden egyébről is írni fogok.
**********
Teljes név: Méhész Luca
Becenév: Luca, Lucus (Több is van,de azokat inkább nem tüntetem fel) 
Külső: Szőke váll alá érő hajam van, kékes zöld szemem,és 156 cm vagyok.
Belső: Nem nyilatkozom...Na jó...Akaratos vagyok nagyon...És mindig kiállok az igazamért.
Érdekességek:

  1. 6 évig modern, illetve pom-pom táncoltam. Óvoda felső csoporttól 5.-ig.
  2. Mivel év vesztes vagyok, ezért 6.-os vagyok, de 7.-es lennék.
  3. Járok helyesírás versenyre és párszor 1. vagy 2. lettem.(Nem felvágásként.:D)
  4. A csapatunkkal 4 aranyérmünk, 3 ezüstérmünk és 2 bronzérmünk van.(Chh,ez sem><,egyébként nem vagyok egoista,csak ha már lúd legyen kövér:P )
  5. Szeretek táncolni.
  6. Utálok futni.
  7. 1. osztály óta kitűnő vagyok. Most mondjuk lefelé rontok,de próbálom tartani a szintet.
  8. Van három macskám és három kutyám.
  9. Imádom az animéket. :3
  10. Rengeteg youtube videóst nézek. (Legalább 50 :D) 
  11. Pókfóbiám van.
  12. Tudtom szerint nem vagyok allergiás semmire.
  13. Sok kedvenc számom van. (7, 14, 19, 22, 59) 
Körülbelül ennyi lenne amit rólam tudnotok kell.A következő részben(Vagy nem is tudom minek nevezzem)Az iskoláról,vagy más egyéb dologról fogok írni:)
Elég rövid lett a többiekéhez képest,de talán a következő hosszabb lesz:)

LUCY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése