2015. március 22.

Emós Karakterek

Sziasztok! :)

Szeretnék bocsánatot kérni, amiért tegnap nem posztoltam, és ezt a bocsánatkérést egy rettenetesen jó hírrel szeretném kompenzálni. Ami pedig nem más, mint hogy tegnap - jobb tevékenység híján - egészen reggel 10-től délután 3 óráig különböző dolgokat gyűjtögettem a legkülönfélébb oldalakról. Szereztem textúrákat, ikonokat, képeket, szín palettákat, háttereket, betűtípusokat, meg úgy konkrétan mindent. Igyekeztem minél többet gyűjteni nektek, és azt hiszem, sikerült. Egy csomó mindent töltöttem le, csak hát ugye, attól még, hogy a gépemen megvannak szépen mappákba rendezve a fájlok, azok nem fognak egyből felkerülni a blogra. Na mindegy is, legalább egy ideig nem kell majd keresgetnem. Sőt, mivel annyi dolgot gyűjtöttem össze, hogy az a mennyiség két évig is elegendő lenne, azt hiszem, majd megoldom ütemezéssel a posztokat, így pedig szerdán is lehet bejegyzés. Aki nem tudná, annak elmondom: Az ütemezés úgy működik, hogy előre megírod a posztot, beállítod, hogy mikor rakja ki a blogger, és azon a napon, pontosan abban az időpontban, amit te megadtál, ott lesz a blogodon mint új bejegyzés. Ez pedig nem csak azt eredményezi, hogy szerdánként is lesz poszt, hanem azt is, hogy pl amikor nyáron táborokban vagyok, ti ugyan úgy kapjátok majd a posztokat. Ami azért - valljuk be - nagyon kúl. A harmadik hasznos felhasználási mód pedig nem más, hogy hétvégente - vagy amikor van időm - leülök, megírom a következő hétre a posztokat, és akkor egy jó ideig nem is kell foglalkoznom a bloggal. Ne értsétek félre, imádok blogolni, főleg most, hogy van az SN, de egy héten hatszor másfél-két órát elvesz az életemből, ami - valljuk be - egy idő után nem olyan kúl. Természetesen szeretek keresgélni, posztolgatni, irogatni, de egy idő után ez nagyon monotonná tud válni. :) Azért még ugye tudjátok, hogy szeretlek titeket? 5 órát rátok áldoztam. Szerintem ez elég bizonyíték. ;) <3

No, de hát akkor jöjjön 4 darab emós karakter, akiket összegyűjtöttem nektek! :) Nem a legjobb a minőségük, ezért bocsi. :/ Ha szeretnétek még emós karaktereket, csak jelezzétek a chatben/a Kívánságok menüpontban! :)




LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése