2015. március 22.

Magic Art Képek

Sziasztok! :)

Tegnap kutatgattam egy kicsit a telefonomban, és rájöttem, hogy egy csomó jó képem van. Na hát akkor jött az USB, és szépen, egy óra alatt, át is rakosgattam a képeket külön mappába, szépen, rendezve. Na, aztán jöhetett a retusálás. Konkrétan majdnem minden egyes képen végigmentem, raktam rájuk minden jóféle effektet, meg minden, de a végén észrevettem, hogy egy mappát kihagytam. Hát, mondom, nem tom mi ez, gyorsan nézzük meg, milyen képek vannak benne. Bezártam a programot, amivel dolgoztam, és észre sem vesztem, hogy minden szerkesztésem elveszett, mivel nem mentettem. (Tanulság: Mindig mentsetek!!!) Tehát, rátaláltam erre a csodás mappámra, amiben elképzelhetetlenül szép képeket találtam. Először nem is tudtam, hogyan kerültek ezek fel az én telómra, onnan pedig a gépemre. Aztán elkezdett derengeni, hogy régebben volt egy ilyen alkalmazásom, amivel ilyeneket lehetett készíteni. Nem vagyok biztos benne, hogy még meg van, de valami Magic Art volt a neve. Én akkoriban a Google Play-ről töltöttem le Samsung telefonra, szóval lehet, hogy esetleg IPhone-on nem működik, de ezt derítsétek ki ti. :) Szóval, hoztam nektek 25 darab ilyen képet. Ha sikerül letöltenem az alkalmazást újra, akkor pedig majd napi rendszerességgel tudok hozni ilyen képeket! :) Jelenleg 150 van a gépemen, minden esetre ez elég lesz egy ideig. Szóval, használjátok - csodáljátok - egészséggel. :D

























LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése