2015. március 13.

Sorozat ajánló - American Horror Story: Asylum


Helló. Most egy olyan bejegyzést hoztam nektek amit ezen a blogon azt hiszem még nem láttatok. Egy filmajánlót hoztam, vagyis igazából egy sorozat ajánlót, vagyis igazából egy évad ajánlót. Remélem értitek. Ez az ajánló pedig az egy kedvenc sorozatomnak a kedvenc évada, az American Horror Story: Asylum. Térjünk is a lényegre:



Ugye az American Horror Story egy horror sorozat. Aminek azt hiszem most fejezték be a negyedik évadát. Hát mondjuk nem most mert 2015 Január 21-én fejezték be, de nem ez a lényeg. Szóval mi is az az Asylum? Amikor meghallottam ezt a címet, egyszerűen azt hittem hogy ez a cím csak ki lett találva. De nem. Az Asylum magyarra lefordítva azt jelenti hogy Zárt osztály. Itt azért már kiderül hogy igazából miről is szól ez az évad.
Ez az évad 2012 október 17-én indult az FX csatornáján, és 2013 november 22-én fejezték be. Vannak benne híresebb szereplők is, mint például Jessica Lange. Aki ugyebár a King Kong-ban is szerepelt. Nem mellesleg van 5 Golden Globe díja (1977, 1983, 1995, 1996, 2011). Kettő darab Oscar díja (1983, 1995) És két Emmy díja (2009, 2012).

Röviden az évadról
Ez az évad 1964-ben játszódik, a Briarcliff Elmegyógyintézetben. Az évad napjainkban kezdődik. Két fiatal házaspár a nászútjukon...ajjj istenem, nehéz úgy írni, hogy ne lőjem le a poént. Szóval két fiatal házaspár, rossz területre lép be. Méghozzá a Briarcliff Elmegyógyintézetbe. Itt kezdődnek a problémák. Miután belépnek az elmegyógyintézetbe, egyből visszamegyünk az időben. Megismerjük Kit Walkert, aki az egyik főszereplője a sorozatnak. Szegényt azzal gyanúsítják, hogy megölte a párját, és még három nőt. Ezért elnevezték Bloody Face-nek, vagyis Vérpofának. Eközben, egy újságíró látogat el az intézetbe, aki cikket szeretne írni az intézet pékségéről. Itt találkozunk Jude Nővérrel, az évad egyik főszereplőjével, akit Jessica Lange játszik. De ekkor meghozzák Vérpofát (Kit Walkert) az intézetbe. És Lana aki az újságíró, róla is szeretne írni, a cikkében. A végén pedig, visszatérünk a mi kis házaspárunkhoz, akik találkoznak az intézetben Vérpofával. Az epizód úgy fejeződik be hogy a házaspár NEM TUD kijutni az intézetből.

Röviden ennyit erről az évadról, szerintem nyugodtan kijelenthetem hogy az Asylum a legfélelmetesebb az AHS évadjai közül. Nekem ez tetszik a legjobban. Nem tudom miért, de ha valaki játszik/játszott már az Outlast videójátékkal, kicsit olyan a hangulata ennek az évadnak. Remélem hogy így, hogy már elolvastad a bejegyésem megtetszett ez az évad, és készen állsz belépni az Asylumba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése