2015. március 14.

Kritika 4.: Zafírpillangó

Sziasztok! :)

Bocsánatot szeretnék kérni, amiért nem posztoltam tegnap, de egyszerűen nem volt ihletem, mit írhatnék. Viszont, mára van 2 posztötletem is ezen kívül, illetve tervezek még egy KRASM?-ot is. Szóval ma sok poszt várható tőlem! :)

Szóval, a másik, amit el kell néznetek nekem, hogy rég óta nem írtam kritikát. Még egyszer bocsi emiatt, de nem volt időm, nem volt kedvem, satöbbi és satöbbi, tudjátok, további sablonos okok amiket ki szoktam találni. :P Na de most itten vagyok egyel, ami a Zafírpillangó nevű blogról szólna. Azt előre szeretném leszögezni, hogy ez a blog nem történetes, de ez ne rettentsen el senkit attól, hogy bekukkantson, mert el szeretném mondani, hogy nekem ez a blog tetszett eddig a legjobban azokból a nem kevés blogokból, amiket olvastam és nem történetesek. Nem tudom, mennyire voltam érthető, de szerintem kezdjük is a kritikát.

Zafírpillangó

Kinézet: Hát, egy ilyesmi blognál azért nem annyira fontos a kinézet, a piros szín viszont nekem kicsit szúrja a szememet. Nem is tudom miért, egyszerűen szerintem szebb lenne valami más színnel a blog. Írtad, hogy hamarosan le akarod cserélni, és a pasztell rózsaszínben gondolkodtál. Az nekem is tetszene! (y)
9/10

Cikkek: Na ezek azok a dolgok, amik nekem nagyon segítettek. Minden cikk egytől egyig nagyon elgondolkodtató, én nagyon szeretem őket, és tényleg hasznosak. Azt kell mondjam, imádom minden cikket! A kedvencem a Cikk-Cakk. Például a tegnap előtti bejegyzés...teljesen egyet értek veled. Csak így tovább! ;)
10/10

Szóval, ennyi lett volna ez a 'villám kritika'! :) Sziasztok! ^^

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia kedves Lyra! :)

      Bocsánat a késői válaszért, azt hittem, ez a fránya gép elküldte, és most látom, hogy mégsem. Szívesen egyébként. :)

      Törlés