2015. március 24.

Hogyan hozzunk létre blogot?

Sziasztok! :)

Ma egy röpke kis segítséggel jöttem, mivel nem igazán van most időm sok képpel tegyeregni. Azt fogom nektek bemutatni, hogyan lehet létrehozni egy blogot itt, blogspoton. Vágjunk is bele!

1. Lépés: Először is regisztrálnunk kell a Google szolgáltatásába, majd belépni a bloggerbe. Ezen a linken mindenki számára elérhető. Kattintsunk a bal felső sarokban az 'Új blog' gombra.


2. Lépés: A felugró ablakban adjuk meg új blogunk adatait.

Név: Értelemszerűen jövőben létrehozandó oldalunk neve. Ezt nem kell magyarázni.
Cím: A blogunk html linkje. Ezen a linken lesz majd elérhető oldalunk. Ha megadtunk valamit, a rendszer ellenőrzi. Ha nem jó, adjunk meg valami mást.
Sablon: Itt én csak valami randomot szoktam választani, mert egyből, ahogy létrehozom a blogot, első dolgom, hogy megcsinálom a külsejét. De a lényeg, hogy itt előre megadott sablonok közül válogathatunk blogunk megjelenesé kapcsán.

Ha meg vagyunk, és elfogadott mindent, csak kattintsunk a 'Blog létrehozása' nevezetű gombra.

Szerintem ennyi is lettem volna mára, holnap majd találkozunk újabb ütemezett bejegyzésekkel! Na szóval, sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése