2015. március 30.

Ki rejtőzik a sorok mögött? - Letty #3

Sziasztok! :)

Szeretnék bocsánatot kérni, amiért a reggel nem raktam ki ezt a bejegyzést, de rohantam iskolába, mivel elaludtam. >< Ezer sajnálat, de általában reggel szoktam megírni az aznapi posztokat, most viszont nem tudtam. Úgyhogy tényleg röstellem, remélem, megbocsájtjátok. :) Szóval, megérkeztem a mai KRASM poszttal! Ez a rész kicsit más stílusú lesz, mint az eddigiek, mert ebben a részben 3 kérdésre fogok válaszolni a saját élményeim/tapasztalataim/véleményem alapján. Majd írjátok meg kommentben/chatben, hogy melyik stílus tetszik jobban. :) Szerintem kezdjük is! :)

1. Kérdés - Szerelem vagy gazdagság?

Ha választanom kellene, a szerelmet választanám. Szerintem sokkal fontosabb a pénznél az, ha van egy olyan ember akit szívből szeretünk. Hiszen lehet, hogy a szerelem is okoz csalódásokat, de amikor éppen folyik, akkor gyönyörű lehet. Ez sokkal jobb érzés annál, mintha mindent megvehetnék magamnak. Hiszen, akkor egyedül lennék, de még is gazdag. Ezt pedig nem szeretném.


2. Kérdés - Örök élet vagy örök pénz?

Örök pénz. Szerintem az nem feltétlenül jó, ha az ember örök életet él, mivel akkor szép lassan mindenki eltűnik körülötte, akit szeretett és magára marad. De ez nem csak ezért rossz. Például, ha az embert megölik, kést döfnek a szívébe, vagy valami ilyesmi, akkor csak szenved, de nem hal meg. A szenvedés pedig a legrosszabb érzelem a világon. Persze ez csak az én véleményem, lehet, sőt biztos, hogy másnak más. Ezt de jól megfogalmaztam! Na, de remélem értitek.

3. Kérdés - Mi az első dolog, amit megnézel az embereken?

Na jó, ez a kérdés nem olyan mély, mint az előző kérdések, de szerintem kell egy ilyen is. :P Szóhóval. Ez egy alapvetően nehéz kérdés, de szerintem a haját illetve az alakját. Nem szeretem a hosszú hajú fiúkat, nincs bajom velük, nem ítélem el őket, meg semmi ilyen, de egyszerűen nem bírom őket. Ha meglátok az utcán egy hosszú hajú fiút, hát, nem tudom. Először is végignézek rajta, és utána meg...elnézek. Ja.

Szerintem ennyi is lett volna a mai Ki Rejtőzik A Sorok Mögött bejegyzésem, ha tetszett, pipáljatok, kommenteljetek! :) Legközelebb csütörtökön jövök ilyen bejegyzéssel! Na de szerintem én megyek is! Sziasztok! :)


LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése