2015. március 30.

Cikk a hülyeségről...

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a mai cikkel, ami egy alapvetően egy elég hülye téma. Ez pedig az ökörködés illetve a barátok! Egy, sőt, több helyzetet fogok felhozni az én tapasztalataimból. Szerintem kezdjük is! :)

Nos, hát, nálam meg barátnőmnél 3 fajta szint van. Van az, amikor mindketten lehangoltak/fáradtan vagyunk és egyszerűen semmihez sincs kedvünk, csak maximum aludni. Van, amikor mindketten normálisak vagyunk és tényleg tudunk normálisan beszélgetni/csevegni. Na meg van az a szint, amikor eldobjuk az agyunkat. Mindketten pörgünk és bármi hülyeségre képesek lennénk. Például, ez a szint volt ma, vagyis inkább ez is. Az első két órán mindketten fáradtak voltunk, meg nem örültünk, amiért újra suli van a hétvége után, aztán meg nem tudom mi történt, de olyan volt, mintha kicseréltek volna minket. Annyira pörögtünk, hogy az eszméletlen. Még az ebédnél sem tudtuk befejezni a beszédet és az ökörködést. Meg hát írtunk egy regényt is, miszerint mi vagyunk a két leghülyébb ember a világon. Ezért is pont Lilla a barátnőm, mert vele megtaláltam a közös hangot és ő legalább annyira hülye mint én. :D És ezért nem szeretem, ha nagy társaságban vagyok, mert lehet, hogy ők nem olyan hangulatban vannak, mint én, emiatt pedig lehet, hogy nem értek velük egyet. Szerintem pedig alapvetően nem baj, ha valakinek más a véleménye mint egy másik embernek, hiszen ez természetes. Ott kezdődik a baj, ha az adott ember elkezdi szarozni a másik ember véleményét. Meg hát vannak olyan emberek is, akik divatból fikáznak. De erről majd egy másik cikkben!

Szerintem ennyi is lettem volna mára, ha minden igaz, még érkezek nektek egy vasárnapi lezáró poszttal amit nem sikerült megírnom. >< Meg hát holnapra beütemezem a bejegyzéseket. Szóval, én elmondtam a véleményemet, írjátok meg TI kommentben a tiéteket! Mindenkiére kíváncsi vagyok! :) Én igazából mentem is! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése