2015. március 30.

PhotoShop CS3 Alap Szintű Bemutató

Sziasztok! :)

Bocsánat, amiért tegnap nem posztoltam ki ezt a cucclit, de annyira elfáradtam, hogy nagyon. Szóval, ez lesz a hét első második és az előző hét utolsó posztja. :D De hát, arra gondoltam, hogy mindjárt vége a hónapnak, és el kéne halasztani az összefoglalót arra a napra, mikor vége a hónapnak. De jól megmondtam...na de, remélem értitek. :D Én és a gyatra fogalmazáson...de hát na. :D Szóval, arra gondoltam, mivel úgyis elmaradt a tegnapi (tegnap előtti) Hasznos Design Programok Bemutató, így bemutathatnám (nagyon alap szinten!!!) az újonnan szerzett PhotoShop CS3 nevű kis drágámat! Mit szólnátok hozzá? :) Annyit mondanom kell, hogy ez még iszonyatosan alapszint, tényleg nem sok mindent mutatok be, csak a nagyon alap dolgokat. Illetve még valami: Körülbelül 2 óra használat után írom ezt a posztot. Köszöntem! Na nézzük is! :)


Förszt tingsz förszt, körülbelül így néz ki a PhotoShop CS3 kezelőfelülete. Én már alakítgattam rajta, mivel mániám, hogy az újonnan szerzett programokat egyből átszabom, aztán meg a végén semmit nem találok meg rajta, de körülbelül nektek is ilyesmi lesz az első indítás alkalmával.


Akkor nézzük is a Fájl menüpontot! Nem fogom alaposan átnyálazni az egészet, csupán néhány menüpontot mutatok meg.

Új: Egy új, fehér képet tudunk megnyitni. (1)
Megnyitás: Ha van egy adott kép, amit meg szeretnénk nyitni, akkor ezt tudjuk használni. (2)
Kilépés: Egyszerű, itt ki tudunk lépni a programból.

1: Ha megnyomjuk a gombot, előugrik ez a kis kép:

Név: Értelemszerűen a kép nevét tudjuk megadni.
Készlet: Hát. Nem nagyon tudom, ez mit csinál, még nem tapasztaltam ki, de ha valakinek van valami ötlete, akkor kérem írja meg kommentben. :D
Szélesség: Beállíthatjuk, hogy milyen széles legyen a kép. Mellette pedig beállíthatjuk a mértékegységet, hogy miben számoljuk azt a mennyiséget, amit megadtunk.
Magasság: Beállíthatjuk, hogy milyen magas legyen a kép. Mellette pedig beállíthatjuk a mértékegységet, hogy miben számoljuk azt a mennyiséget, amit megadtunk.
Felbontás: Értelemszerűen a felbontást állíthatjuk be, mellette pedig a bit beállítás.
Színmód: Színpalettát állíthatjuk be ezen a kis menüponton.
Háttér tartalma: Itt pedig beállíthatjuk, hogy fehér legyen-e a kép, vagy esetleg áttetsző. Illetve mi is megadhatunk egy színt háttérszín gyanánt.

2: Egyszerű. A felugró ablakban kiválaszthatjuk a képet, amit meg szeretnénk nyitni.

Szerintem ennyi is lett volna ez a tényleg nagyon alap szintű bemutató, majd később folytatom, most viszont teljesen elment a kedvem a bemutató készítéstől, sajnálom. :( Nos, szóval, írjátok meg kommentben, ha tetszett, pipáljatok, meg ilyesmi! Na, én mentem is! Sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése